Војниците ги следеше цело време, па кога виде дека вниманието им е на друга страна, забележа дека не го гледаат, веднаш се сокри зад еден ѕид за миг, а потоа кога се пушти во бегство така брзо колку што го држеа нозете.
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
Војниците ги дотераа во дворот на некоја куќа.
„Будалетинки“
од Мето Јовановски
(1973)
Војниците ги оставија крај стражарот во дворот и влегоа во куќата.
„Будалетинки“
од Мето Јовановски
(1973)
Како војник ги броеше деновите сѐ до денешниот.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Војниците ги симнаа кантите со бензин од камионите и јурнаа по куќите да ги штркаат: пламенот вивна и луѓето почнаа да лелекаат, да се раздвижуваат, да напинаат да го скинат обрачот, но војниците со бајонетите и кундаците ги натискаа еден во друг.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
- А кај нас, - се одгласи жена од другиот крај - кај нас во листопад, на Митровден, на Копанче падна последниот лист од лозата на Петревци.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Неколку војници ги откопнуваа крстовите.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Војниците гласно почнаа да се смеат.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Војницте запалија огнови.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Едно утро, кога по фронтовите војниците ги зедоа своите пушки, готвејќи се за нов бој, останаа зачудени: во секоја цев - маслиново гранче!
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)
Војниците ги откинуваат други војници, влегуваат меѓу нив и ги одделуваат.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Оти кај зборот таму и душата излегува... И бугарските војници ги пуштија да се вратат. 164
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Војниците ги нема, а ја нема и Велика, жената моја.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)