Зошто го велам тоа? Да ѕирнеме низ меѓичката (!?), уважувајќи го ефектот на ретроспективна дисторзија: „ти си ми како дел од телото, како раката”, зборуваше таа исчезната хероина во набабрените - можеби би згрешиле ако кажеме: облаци; мевови („вреќи на зборови”, како што би рекле одредени африкански врачеви*) под таа оцртана површина.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Утрото, наспиени и одморени, децата излегоа од стариот вагон и со вреќи на грб заминаа негде во градот што се будеше.
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)
Но судбината на сите алишта не била иста!
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
А оттаму водеше само еден единствен пат: во вреќата на некој старинар...
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Ти, силен кој креваше, и носеше тешки вреќи на грбот свој, за да го прехраниш семејството!
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
Двете деца, меко газејќи по изгниените прагови, со неизбежните вреќи на грб, се доближија до стариот вагон.
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)