Во овие летни дни, граѓаните на Софија често изразуваат жалење поради тоа што нивниот град нема голема река.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Градот нема време да се брани: како стражар кому некој му се привлекол зад грб и наеднаш му ставил дланка врз устата, тој губи здив, прави неколку одвај видливи движења и тоне наеднаш во бесознание.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Додо тажно ме погледна. Не сакаше да ми каже дека во Шумшул - град нема пошта и разнесувачи на писма.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
И не ли ќе се сретнам веќе со Доди, со друфиве момчаци?
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Тоа не значи дека сите позначајни датуми од повеќевековната историја на нашиот град нема да ги сретнеме низ страниците на оваа книга, туку дека тие, ако ги има, тогаш се во функција на книжевно - уметничката вистина и ги задоволуваат основните критериуми на книжевниот облик - расказот. 48 okno.mk Поместените автори во изборот Скопски раскази не � припаѓаат на иста книжевна генерација, ниту пак, се со иста книжевна оријентација.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Градот немаше видено поубава, повеличествена прослава.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Нивното сеприсуство во градот гарантира дека „ниту еден миг на шетањето низ градот нема да се мине без присуството на стоковните слики“149.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Заклучок Како еден од основните инструменти за пот тикнување (или уште подобро, принудување) на пот рошувачката до претходно невидени размери, билбордите (и надворешното рекламирање воопшто) значително го имаат изменето поимот но и искуството на јавниот простор.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Да живее надежта дека војната во градот нема да се случи.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)