Но, веќе како врвен дизајнер во Фонт Биро, одговорен за дизајнирање и редизајнирање на фонтовите за списанија како Rolling Stone, Business Week и Martha Stewart’s Living - фонтови кои се наменети за подолготрајна употреба - има изострено чувство за тоа што е соодветно. Frere-Jones е критичен кон оние дизајнери кои не се осмелуваат да го објават сопствениот труд, како и кон оние коишто се обидуваат да остават впечаток, а работите ги објавуваат недовршени со што стандардите на фонт-дизајнерството ги враќаат наназад.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Но овој рачно нацртан, Art Deco инспириран фонт бил направен 178 okno.mk со таква леснотија што судиите се посомневале во можноста фонтот да е направен од професионален дизајнер кој се затскрива како тинејџер, и всушност се обиделе да го дисквалификуваат учеството на Frere-Jones.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)