Како заклучок, врз база на компјутерската вродена непредикативна природа, би следело дека оние од нас во AI заедницата кои се обидуваме да ги имплементираме Kelly-евите модели за конструкција на компјутерите (Bosse 1984, Ford 1989, Ford et al. 1992, Ford et al. 1991a, Ford et al. 1991b, Gaines и Shaњ 1986, 1991, Shaњ и Woodњard 1990, Yager et al. 1992) едноставно трошат време и ресурси. 4.3.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Меѓутоа, се надоврза Татко по Riconquista исчезнаа и последните живи заедници кои би можеле да продолжат да ја негуваат андалузиската муслиманско-христијанска синтеза?
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Битно е што таа синтеза беше можна и што нејзините поуки не се исчезнати туку се вградени во шпанската суштина!
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
„Како?” - прашува снисходливо актуелниот претседател на еврејската заедница кој стои пред Координациониот управен одбор за социјалните работи, зајакнат со Д-р Цви Корец кој е сѐ уште повратник од Виена и личност без функција и уште дванаесет видни личности на солунската заедница.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Две децении по Смртоносна привлечност, во 2008 година пролетниот број на патописното геј-списание по име Аут травелер (произлезен од списанието Аут) на своите наводно попросветлени читатели им понуди список со одредишта битни за заедницата кои им се посветени на разни култни геј-ликови, наменети за излезени и горди туристи кои сакаат да одат на „најсовршениот геј-аџилак“.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Исконските пориви, инаетот, сомничавоста, подлоста, интригите, се дел од средината која регресира на уште пониско ниво на психологијата на малата, селска заедница која како да ја мотивираат само поривите на борба за самоодржување.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
„Така што вашата заедница би им ги плаќала надниците на тие работници.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
За нејзиното истражување нема ни збор во романот, но заклучоците се наметнуваат посредно, преку следењето на однесувањето на самите селани, на заедницата која настапува како маса, а не како низа поединци, така што Бунар може да се толкува и како прилог кон истражувањето на Агна.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)