Еден нивни збор можеше да го измени животот на секое семејство.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Отпрво зборовите можат да се читаат вертикално и хоризонтално четири пати.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Кога минувавме покрај Карлтеатарот, видовме дека на големиот плакат поставен пред него беа најавени изведбите на неколку антички трагедии.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Сакав да му кажам да не се самообвинува, но знаев дека само ретко кога во животот зборовите можат да донесат успокојување или утеха.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Во таков случај, говорот се губи затоа што зборовите можат само да го растурат она што мажот и жената го знаат еден за друг.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Грнчарот продава земја, велат, и неговите зборови може да се зборови на земјата. Така, чиниме почекај, почекај и пак врати се. 213
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Им рекоа само да не зборуваат, оти тие секој збор можат да го чујат. Како и господ што може сѐ да чуе.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
А значајното лице, задоволно од тоа што ефектот го надмина дури и очекувањето, и сосема занесен од мислата дека неговиот збор може да предизвика несвестица, крадешкум го погледна пријателот за да дознае на кој начин го гледа тоа, и задоволно виде дека неговиот пријател се наоѓа во најнеодредена состојба на духот и дека и самиот од своја страна почнува да чувствува страв.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Однекаде во него се зацврсти оваа мисла: секое човечко дело и секој збор можат да донесат зло.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Тоа зло длабеше во него и го раскинуваше, а тој не можеше ни да помисли некому да му се исповеда и да му се довери; па и кога тоа зло си ја заврши својата работа и изби на површина, никој нема да го познае; луѓето просто ќе речат: смртта.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Кога една дилема не може да се разреши бидејќи потребниот дијалог е забранет, тогаш обезбедувањето на безбедно место каде зборовите можат да се изговорат, како во случајот на Лена, тоа може да биде доволно телото да се ослободи од болката.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
„Во египетскиот зборовите можат - да кажеме, наизглед - да се извртат како гласовно така и смисловно.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Според Татко, само со овој збор можеше да се раскаже балканската историја.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Имаше зборови меѓу турцизмите кои поврзуваа со минатото, понекогаш само еден збор можеше да послужи како монумент, како неодминлив историски документ, како извор, код.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Најпосле вистинската битка помеѓу Татко и Камилски со зборовите можеше да започне.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
На овие зборови можеше да им се надоврзат синоними кои би го надополнувале значењето, во никој случај да не бидат со декрет избришани во било кој балкански јазик.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Преку корици и страници на стари класици. Пред да сфатиме дека зборовите можат да се исушат побрзо од мастилото со кое се пишувани.
„Зборот во тесен чевел“
од Вероника Костадинова
(2012)
Долго време живееја во патријахална заедница каде што искажаните зборови можеа да имаат друга смисла, друго сфаќање.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Во овие зборови можеше да се резимира сето Мајкино верување, црпено од светите книги на монотеистичките религии.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Сликата ти е недофатна
божја, сатанска, бесмртна
бела, охола ало,
лакома суето, Киту
твојата јасна росна јарост
крвавиот рев
вресот на твојата пена
- грбна лавовска локна
зборот може поверно да те опише
од било која икона, лажен идол
-развратен знак на китоловците-
Милосрдна срж, срцевино, божилаку
казни ги поганите: скриј ја вистината
‘рскавицо на покајанието
послушај го умот на бога
Магу, уживач на морски бездна
- утробата на светот
Цицалче големо
лицето исцели си го од длабочини,
Ламјо совршена
прскава, мрсна, врела, отровна...
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
Со неа голем број зборови можат да се стават само на една страница.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Не ги мачка работите, не расфрлува мастило наоколу.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Велеше уште оти пресилниот збор може да убие како куршум.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
- Значи лошо, а? - дофрли некој, а таа веднаш го прекина: - Да, така значи и... ете, туа, баш туа на врв јазик ми е тој збор шо го кажа другаро Захаријади... и шо, мене не ми текнува така брзо, значи дека е некој гопем збор, а големи, зборои можат да кажват само големи људје и тоа такви како нашио водач Захаријади.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Во зборот можеш нешто да закриеш, но во очите не можеш.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Некогаш само еден обичен збор може да те расплаче.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)