Но, бидејќи и сублимната “естетска” убавина (exquis) и одвратната телесност (ECCHZMOSES) истовремено одредуваат иста именка, тие се неразделни, така што концепциите на естетското и физичкото во овој контекст мораат да бидат дефинирани врз таа основа. MOTS EXQUIS, “одбраните зборови”, се градбата на филмот, а употребените зборови навистина се префинети и се темелат на сензуалното.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Кога го стори тоа, иако многу добро знаеше колку е опасно да покажува премногу интересирање, тој не можеше да се воздржи да не го прочита уште еднаш, колку да се увери дека зборовите навистина беа таму.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
— Mope, да си го кажа алот, комшии — почна тој и со три збора навистина си го кажа „алот".
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)