иднина (имн.) - ќе (чест.)

На земјата остана сега веќе засекогаш неподвижниот леш: но лицето веќе не му беше онака скаменето како за време на неговиот мртов живот; беше изобличено со грчот на човечки страв и надеж...
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Но кој може да каже дека иднината ќе биде подобра од сегашноста?
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Тоа го пра- ват со надеж дека можеби работите во иднина ќе се променат на подобро, а во меѓувреме сериозно размислуваат за формирање на вистински независен синдикат преку кој ќе се борат за своите работнички права. *** Случајот на Ѓорѓиевски е вреден за одбележување поради не- колку аспекти. 94 Прво, тој јасно покажува како една странска директна ин- вестиција нужно не мора да значи течење „мед и млеко“ за ра- ботниците, како што тоа упорно го пропагираат апологетите на неолиберализмот.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Меѓутоа, голем дел од вработените, свесни за овие игри на газ- дите, не се откажуваат од претходниот синдикат и доброволно продолжуваат да ја уплаќаат членарината на сметката на Агро- синдикатот, иако односот на раководството на ССМ и во овој период останува игнорантски кон нивните проблеми.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Работава не напредува, си мислам, не само по вина на природата, зар може да биде вина тоа што е лето и што е земјата сува и горка, та тоа си е нормално, лето е и суша и тврдо е камен, а тоа е и предноста на еден ископан бунар, предност на бунар ископан во најголема суша, тоа значи дека во иднина ќе има вода во секоја сезона.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Што секако не значи дека сѐ што во иднината ќе гледаме на телевизија ќе биде лага.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
„Кога значи во иднина ќе наидете на некоја песна“, препорачува Готфрид Бен, „тогаш ве молам земете молив како да решавате крстозбор...“
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Кибернетика Создавање на виртуалната сексуалност спаѓа во поширокото подрачје на кибернетиката, па затоа да кажеме уште некој збор за тоа во која насока во иднина ќе се развива кибернетизацијата на телото што претставува подлога за секое вештачки генерирано и на научно-технолошките постапки подложено сексуално уживање.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
И пак долго ќе се мудрува, баш тука, на плоштадот во Сиена, колку минатото постои во сегашноста и колку иднината ќе постои во минатото?
„Светилничар“ од Ристо Лазаров (2013)
И пак нема точно да се знае, како што не се знаело и не се знае – има ли и колкава е разликата помеѓу шуплоглавците и полноглавците?
„Светилничар“ од Ристо Лазаров (2013)
Тој одговор е избрзан затоа што на таа стварност � недостига густината на нацртаното и затоа што можеме да сметаме на техниката дека во иднината ќе биде способна точкастите елементи да ги нацрта со таква густина како што се нацртани предметите во нам дадениот свет.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Зборот „изглед“ има ист корен како зборот „убаво“ и во иднината ќе стане решавачки.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Од една заробена германска порака од страна на единците на НОВ и ПО на Македонија, Force 399 бил известен дека „Македонија во иднина ќе се смета како борбена зона без позадинско обезбедување или линии за повлекување“ од страна на Германците.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Сфатив дека во иднина ќе биде непријатно навраќањето на оваа тема.
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
Во дискусијата што следува, поради просторната ограниченост, ќе се концентрирам главно на оние прашања кои повторно воведуваат и генерираат алтернативни историски нивоа, значи, тие прашања се историзација на “посебните излези”.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Некои прашања од нивото на акција кои се ориентирани кон иднината ќе бидат опишани во примерите што ќе ги презентирам.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Оваа рамница треба да биде новата градска плажа на која во најблиската иднина ќе се сончаат и пливаат не стотици, туку илјадници корисници. И ќе носат пари.
„На пат со времето“ од Петре Наковски (2010)
Од една страна чувствувам голема загуба и страв околу тоа што сѐ во иднина ќе се појави во врска со личноста и со душата.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Со метод на микроорганизирање секое дете го прати, но и цел клас знае и лесно ќе сфати децата се радуваат, со новиот систем се знае пеејќи на глас што долго во иднина ќе трае.
„Поетски блесок“ од Олга Наумовска (2013)
Второто, може ли за мала лага да се смета нешто кое во иднина ќе стане голема вистина? – Секако. – Зошто тогаш не земете и Вие малку од својата љубовна напивка, што нам толку несебично ни ја нудите?
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Мојата трета лага, која во иднина ќе стане вистина.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
1. На враќање од Кападокија,23 автобусот запре во Аванос24. Сите туристи слегоа и се разлазија низ градот.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Мојот ден е формула на невозможното што за иднината ќе е можен аксиоматичен чин: мртов јазик сум во стисната муцка од чамово стебло, едно од оние крај кое, бездруго не зебележувајќи го, сум минал на планина од чиј густак пред карабинка сум очекувал вепар, самјак, каков што сум, спред некои, сѐ повеќе.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Иднината ќе биде бериќетна со човекољубие.“
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Животните патишта постојано се разидуваат, но верувам дека во иднина ќе се среќаваме почесто.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Уште малку, само малку простор и се ќе се реши. Потоа иднината ќе цвета под твоите нозе.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Секој одговараше за своето! Но иднината ќе покаже кој беше во право...
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Татко, кој беше во потрага по вистинските причини за падовите на империите на Балканот, на крајот започна цврсто да верува дека светот на иднината ќе напредува и вистински ќе се еманципира само преку цврсто верување во универзалната историја.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
На крајот, дали иднината ќе ги содржи минатото и сегашноста?
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Фантазијата е на власт, како и посветувањето и интелигенцијата, и ние токму сега го доживуваме, или во блиска иднина ќе го доживееме, совршенството на општественото: сѐ е достигнато, небото на утопијата се спуштило на земја и она што некогаш изгледало како сјајна перспектива, сега делува како катастрофа во фокусот на некое временско сочиво што го успорува темпото.“
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
За нашата сегашност, а и за нашата иднина ќе важи следново: човек мора да обрне внимание на контекстите, на преместувањата и придвижувањата за да може да ја осознае играта на смислата и за во неа да може да учествува.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Или иднината ќе наликува на сегашноста, па нема да го слуша него: или ќе биде поинаква и неговиот ризик ќе биде бесмислен.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
И поддршката за владејачката структура се бараше и, особено во раните периоди, се добиваше не врз основа на реално- сработеното, туку врз основа на ветувањето дека токму таквата политика во неодредената иднина ќе доведе до потекување на мед и млеко.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Таткото гопогледнува синот и вели: „Сега пак ќе го направи истото. Престани!“ и Како тогаш тие визии на иднината ќе делуваат на претпријатијата Fortune 500?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Многу Индустриското доба значи од она што го вели се пророчки изјави да се биде голем - квантитет. за она каде ќе нѐ води технологијата, Во иднината ќе биде важно да иако неговите предвидувања се се биде мал, да се изложуваат поинакви од моите.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Следен степен на виртуалната реалност ќе бидат Home Reality Engines, машини што се според денешните стандарди сѐ уште извонредно моќни, а во иднината ќе бидат само просечни компјутери.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Ако е информацијата природна суровина како водата, како ќе задржите контрола, како во иднина ќе остварувате профит?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Не ли е поверојатно дека во иднината ќе се обидуваме да ги победиме Јапонците со нивното сопствено оружје?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Темел на индустријата на иднината ќе биде друг вид претпријатија.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Во иднината ќе може да се влезе едноставно преку своето “cybersuit”, со употреба на ракавицата за управување и (др.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Во иднината ќе биде важно да се биде мал, да се изложуваат информации и да се направат подостапни на поединецот, а не на мегапретпријатијата, на општината, на државата. William Gibson е извонредно надарен, интелигентен писател на научна фантастика.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Во иднина ќе објавиме музика од индиските филмови, поп групите од Окинава, и еден дует од Англија.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
"Ќе ги имам на ум забелешките, реков, и во иднина ќе се трудам да ги избегнувам ваквите и слични недоразбирања.
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
Можеби некогаш во иднина ќе се открие.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“ од Бистрица Миркуловска (2001)
Главно верување на иднината ќе биде уметност што ги менува животите на луѓето, уметност којашто на луѓето им е потребна во животот, како што им се потребни медицината, законите, романите.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Маргина и во иднина ќе настојува да обрнува внимание на некои ретки понеобични нешта во нашиот медиски простор, и плус ќе настојува прво да се воспостави соработка меѓу тие пар слабички и по многу нешта инфериорни „независни“ медији, а потоа таа соработка да се одвива во насока на многу поголем префесионализам, на многу поголема одговорност за изречените нешта.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Луѓето на Запад гледаат дека имаме изложба во Кина, потоа повторно им се навраќаат на нашите дела на поинаков начин.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Животот во иднината ќе биде токму како во овие музеи, можеби и поубав...
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Затоа, со желба да го избришам од мислите на вашите еминенции и на секој верен христијанин ова моќно сомневање што беше со право изречено кон мене, со искрено срце и со вистинска вера ги отповикувам и ги негирам споменатите заблуди и кривоверства и воопшто сите заблуди и кривоверства и дејства спротивни на светата Црква; се заколнувам дека нема во иднина никогаш да речам или да тврдам усно или писмено нешто што би можело да фрли врз мене слично сомневање, и доколку ми се случи да сретнам кривоверец или некојшто се смета за таков, ќе ја известам светата инквизиција, инквизиторот или прелатот во местото каде што живеам.”
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Глобална религија на иднината ќе биде зголемување на интелигенцијата. Надоградување на рпмс.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Се заколнувам дека секогаш сум верувал, верувам сега и со Божја милост и во иднина ќе верувам во сѐ што светата католичка, апостолска и римска Црква го има за вистинито, за што моли и што учи.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Двете главни функции на човечкото суштество се потрошувачката и производството на мисли.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Но - откако светата инквизиција ме запозна со наредбата да не верувам веќе во погрешното мислење дека Сонцето е центар на светот и дека мирува и дека Земјата не е центар на светот и дека се движи, и ми забрани да го застапувам, бранам или учам било усно или писмено ова погрешно учење; откако бев запознат дека споменатото учење е спротивно на Светото писмо; дека напишав и испечатив книга во којашто го објаснувам ова осудено учење и го втемелувам мошне убедливо, без да дадам дефинитивно решение - за тоа бев мошне осомничен за кривоверство, значи за тоа дека сум верувал дека Сонцето е центар на светот и дека мирува и дека Земјата не е центар на светот и дека се движи.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)