(...) Со самата одлука на мажот да му го послужи зготвеното тело на својот Љубовник и со завршниот истрел кој го запечатува неговиот прв залак, таа ја употполнува осудата и ропството над своето и над туѓите тела.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Каде може баба на маж да се спротистави!
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
Слушам сѐ уште се гледаш со онаа белосветскана што пред две години насила го натера мажот да се обеси.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Ме посети неговата жена и ми рече: „Не можам да дозволам мојот маж да игра една таква улога кога очите на целата младина на Америка се вперени во него”.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Ако сега го погледнам Саботер, би рекол дека сценариото не е без мани.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Јас молчев. Потем реков: „Се знае што треба маж да има за да има мир во куќата.“
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Судено му е на мажот да лета од цвет на цвет, да го собира најслаткото во нив.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Треба со маж да се видиш и мораш да си му убава.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Не можеш пред мажите да се појавиш ко ливот.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Чекаме и мажите да се кренат, ама тие не пуштаат ни збор, ги нема.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Во таа збрлавеност се случуваа и грешки; се случуваше - по грешка некој од мажите да преспие кај туѓа жена, а некоја жена кај некој туѓ маж; се случуваше да се родат копилиња, да зашета некоја жена со искасани образи, но луѓето во тие мигови - сѐ си простуваа.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Ова укажува дека не е доволно некој маж да биде хомосексуалец за да биде и геј.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И ние сакаме на мажите да им бидеме слатки како вашите чоколади!
„Авантурите на Дедо Мраз“
од Ристо Давчевски
(1997)
Двете ороспии прво мислеа мајката да се премажи, а ќерката да се омажи, ама се откажаа од тоа од страв дека во ова време повеќе имаат можност сега и на двете мажите да им бидат истерани од работа и да треба да се издржуваат не само себеси, туку и уште двајца здрави-прави бадијалџии.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
Сите мажи да се зберат и да дојдат во училиштето!
„Волшебното самарче“
од Ванчо Николески
(1967)
Кај неа, сепак, преовладуваше источната варијанта на фатализмот во однос на жената, таа да си биде осудена да се жртвува за семејството, а мажот да биде неприкосновениот столб. Главата на семејството.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Зар е тоа судбина: мажите да се школуваат, а девојките да се жртвуваат?
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
- Уба ми ти помијарникот, вели Јон, значи на секоја свадба сакаш друг маж да имаш.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)