Ако геј- мажите меѓу себе држат во оптек извесни делчиња од главнотековната култура, а во таа постапка им внесуваат полнеж од нестандардни значења и врз таа основа зацврстуваат некоја заедничка култура и некој заеднички сензибилитет, тогаш еден факултетски предмет, на пример, кој ги става во оптек тие конкретни нешта исто така ќе има дејство на геј- иницијација, доколку оние студенти што сè уште не се сретнале со нив ги воведува во многубројноста на можните геј- значења што се притаени во околната култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Историски, значи, постои многубројноста на формите на тоа прикажување, па дури и при повикувањето на класичните филозофи, ако се повикува Кантовиот авторитет или се однесува на текстовите на Кант, она што денес се прави нпр. со Кант на одреден начин е ново и сингуларно. Вие сега ја избегнувате историската дијагноза на мислењето, додека, меѓутоа, исто зборувајќи за наследството на Хајдегер, зборувавте за превладувањето на метафизиката и за крајот на метафизиката.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)