музика (имн.) - на (предл.)

Синот единец во Прага севезден ја слуша „Само дома си е дома“. Ние омлитавени родители во Скопје севезден ја слушаме „Влтава“. Така некако изгледа музиката на двојната тага.
„Кревалка“ од Ристо Лазаров (2011)
Детската виолина собира многу роса отшто никогаш не се знаело кога ќе ожеднат багремите што дедовците ги саделе да расцутат баш во музиката на внуците некаде многу далеку, отаде времето.
„Кревалка“ од Ристо Лазаров (2011)
Се подразбира дека потем ќе испратам и електронски одговор во татковината - да не би да папсам во туѓина од толку многу тајни во музиката на ѕвездите од татковината.
„Кревалка“ од Ристо Лазаров (2011)
Тивок полжав Транзисторот Кога појдовме в град по вода, кафе и цигари (во Ѓавато нема продавница) купивме и едно транзисторче на батерии, од оние на кои некогаш се слушаше народна музика на излети, или натпревари пред зграда кинеско, само 250 денари.
„Најважната игра“ од Илина Јакимовска (2013)
Наспроти нашата сомнителна мрзливост и хистеричниот активизам? (277) Сосема се согласувам со Салиери кога се буни против Господ кој на човештвото му ја подарил божествената музика на Моцарт, со единствена цел да нѐ исмее и да нѐ нурне во очајание.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Највисоката „класика“, значи, најсублимната уметност (поезијата, музика на човештвото), според сѐ, токму во демонска смисла, е антиконформистичка.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Понекогаш ќе се заклучеа во соба со сестрите и ќе си читаа тивко, ќе се кикотеа, воздивнуваа...откога ќе останеше сама, Томаица ќе си пуштеше музика на грамофонот и долго си лежеше во креветот, во темница, гледајќи низ прозорецот во ѕвезденото небо, препуштајќи ја нејзината романтична душа на нежните крилја на мечтите за голема Љубов.... ***
„Белиот јоргован“ од Хајди Елзесер (2012)
По некое време братучедите почнаа да пуштаат музика на грамофонот: Кол Портер, Дјук Елингтон, Ломбардо, Гершвин, Бени Гудман, Крозби.
„Белиот јоргован“ од Хајди Елзесер (2012)
Ја затвори вратата и седна на каучот, овојпат сам. Музиката на Сати заврши.
„Чкртки“ од Румена Бужаровска (2007)
Чекаше да биде пуштена музиката на која требаше да танцува.
„Азбука и залутани записи“ од Иван Шопов (2010)
Музиката за удиралки е современ премин од музиката пишувана под влијание на клавијатурите , на сезвучната музика на иднината.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
За композиторот на музика на удиралки секој звук е прифатлив; тој го истражува „немузичкото“ поле на звукот кое академиите го забрануваат и тоа во онаа мера во која е тоа можно да се направи мануелно.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Од Бадник до Василица, можеби до Водици ќе нѐ будиш со волшебната музика на сјајот.
„Ерато“ од Катица Ќулавкова (2008)
Седеа и читаа весници, разговараа и слушаа некоја музика на радио, потоа седеа покрај каминот и гледаа во жарта додека часовникот отчукуваше десет и триесет, па единаесет, па единаесет и триесет.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
А пред тоа, на лотарија извлекоа неколку луѓе, им дадоа средство за повраќање за да се исповратат на валјакот.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Со тоа замачкано железо се помина по трупот, со музика на маршот на Бетовен отсвирена на синтисајзер.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Ги објавил романите Музика на вода (1982), Проспекти во пупки (1984), Крај на светот (1987) за кој ја добива Фокнеровата награда, и романот Исток е исток (1989).
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Расказот „Модерна љубов“ е од збирката раскази Да е реката виски, објавена 1989-та година. Brian Rea okno.mk | Margina #32-33 [1996] 162
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Кејт Брејверман ПАГАНСКА НОЌ Понекогаш го викаа Шума или Небо. Другпат пак го викаа Река или Ветер.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)