„Во традиционалните музички комедии“, забележува Џон Клам, „родовите распределби на песните се мошне конкретни.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Женствената позиција што ја заземаат машките геј-субјекти не се дефинира исклучиво со насоченоста на еротската желба и со сходната родова улога ниту пак со нив се исцрпува нејзиното значење.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Да повториме, можеби генеричките кодови на бродвејскиот мјузикл просветлуваат.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Зашто таа женствена положба истовремено одразува и изразува една особена сместеност во рамките на цело едно поле дискурси и општествени практики.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)