Својот прв голем настап во печатот го имал не како писател, туку како јунак со револвер, кој несакајќи ја застрелал својата жена.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
„Хеј, Џо“ беше климакс на нашиот настап во амбарот на „Треска“, најрекламираниот македонски производител на мебел.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Хичкок тоа го сметал за свој најуспешен настап во некој од своите филмови. превод: Ана Пејова извор: Hitchcock (зборник, Љубљана, 1984.) okno.mk | Margina #22 [1995] 157 158 Margina #22 [1995] | okno.mk Во следната Маргина Голем тематски блок за Александар Станковски Хитлерите, Тајните вечери, Ѓаволите и жените, Кокино, Маклабас, Лабрис okno.mk | Margina #22 [1995] 159
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Ме фаќа сега треска за настапот во машкиот логор. Номер 23.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Во делото на Бардон одговорноста за неговото тело е префрлена на публиката.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Во некои проекти тој го поставува прашањето за загрозеноста на другите - пука врз патнички авион, а во еден телевизиски настап во живо на водителот му става нож под грло.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Имав крајно успешни настапи во познатите солунски локали и околните живописни приморски места.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
Еден од адутите во мојата дипломатска мисија во билатералните односи на Југославија со Тунис беше како да се задржи Хидротехника, специјализирана во изградба на песочни брани, по две децении успешен настап во градбата на најзначајните песочни колинарни брани.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
ВТОРАТА ЖЕНА: И јас мислам дека она што ќе се пропушти да му се даде на детето во најраното детство, ако ја нема љубовта и вниманието во првите години од животот, човекот останува вечно емоционално оштетен, бара љубов таму каде што не треба, а што е најважно ја нема сигурноста за настап во животот.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)
Третата работа, како и секоја ноќ, беше редовниот настап во едно кафуле на Ремблас, каде што изведе неинспиративна претстава пред група француски туристи, кои не можеа да веруваат во она што го гледаа, зашто одбиваа да веруваат во магија.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Неговата последна надеж се стопи кога ја пронајде својата порака сè уште закачена на вратата.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)