Во средниот век црковните концили за одредени прашања донесуваа одлуки дека се „адијафорични”, што значи неутрални од позициите на верата, така што црквата нема директен однос кон нив, тие не можат да се подведат ниту како грев ниту како доблест.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Досега на тој начин има известено седум лица и чекаме да видиме уште колкумина ќе извести.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Седеше на последните седишта од автобусот кои беа повисоки, на тој начин имаше добра прегледност.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Бев под притисок на помислата дека Загорка Пеперутката на некој чуден начин има увид во сè што се случува во мојава соба.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Овој модерен начин имаше два аспекти: од една страна, тоа беше обидот моралната одговорност од индивидуумот да се пренесе на институциите, на организациите какви што се државата или црквата, и, на друга страна, тоа беше она што го нареков „адијафоризација”. Margina #21 [1995] | okno.mk 69
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Се разбира, жртвите бегаат, заминуваат спрема Белград, мислејќи си дека таму ќе бидат оставени на мира.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Под паразити се подразбираат и оние лапачи кои на овој или оној начин имаат лапнато по 2- 3 стана и дуќани и истите тие ги издаваат под кирија уживајќи во животот и пиејќи кафе во Градскиот трговски центар.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)