Значи, се охрабрив јас, луѓето знаат, но имаат свој начин во покажувањето на својата заинтересираност и љубопитство.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Одеднаш токму вклучувањето на „вон”-уметничките техники и нивното естетизирање, односно изолирање од профитните интереси, навлезе на посебен начин во уметноста, којашто се сосредоточи пред сè на светлината и движењето (на пример, луминокинетички ликовни дела) и набргу, врз основа на кибернетичките хипотези во концептите на таквите дела почна да се вклучува и посматрачот (пример, т.н. кибернетички, интерактивни уметнички дела).
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
На речиси комичен начин во интервјуто тоа го кажува и самиот Висковиќ потсетувајќи нè на познатиот факт дека Ласиќ мошне често ја пројоцира сопствената личност во опусот на Крлежа, односно конкретно: “Крлежа требал да го направи она што тој (Ласиќ) би го направил да бил во неговата кожа”.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Но, многу е повпечатливо ако истиот ефект го постигнете по пат на монтажа, бидејќи на тој начин во настанот ќе ја вовлечете и публиката - и во тоа е една од тајните на монтажата во филмот.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Како два основни отсечоци можат да се сметаат: овде таму Што понатаму се диференцира на нормален начин во: внатре (јас) надвор (не-јас) Шизоидниот раскол ја нарушува нормалната смисла на сопственото јас, со тоа што „јас” е лишено од осетите на телото.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Дишење.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Секој симбол може да биде активиран на голем број различни начини во зависност од тоа кои други симболи се активни.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
И не само тоа. Веле се осмелуваше понекогаш да му предлага на Аргира и нови начини во работата за побрзо и поубаво ѕидање.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Всушност, знаеше дека освен одржувањето на огнот, освен дрвата што ги донесе, ништо друго не беше важно, ни потребно, но бараше начин во нешто да се внесе, зашто чекањето му беше премногу болно, премногу долго.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
При секој обид да се пријде барем на малку посериозен начин во проучувањето на односите помеѓу материите кои ја менуваат состојбата на свеста и уметничкото творештво, уште на самиот почеток мора да се направи разлика помеѓу уметниците кои создавале под влијание на дрога и оние уметници кои со неа имале само краткотрајни искуства, повеќе како експеримент и како проверка на некои свои претпоставки, отколку поради императивната потреба да земаат дрога поради поттикнување на творечките способности.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Подоцна разбрав дека Пенчо успеваше во сѐ зашто не бараше ни пат ни начин во своите постапки, зашто до целта го водеше само јатката желба да го стори она што го сака.
„Улица“
од Славко Јаневски
(1951)
Таа практика на промена на начинот најкарактеристично се остварува и има најголемо дејство врз гледачот кога се нагласува, како што обично бидува во бродвејскиот мјузикл, со самата ненадејност на преминувањето од еден начин во друг – на пример, кога исполнителите, кои изговарале обичен дијалог, наеднаш, без претходна оркестарска придружба и без никакво друго предупредување, ќе заорат песна.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Технологијата - визуелна и невизуелна - на секој начин во корисникот ја зајакнува постојано променливата свесност за сегашноста.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
На тој начин во департаментот се дознало за смртта на Акакиј Акакиевич и, следниот ден, на неговото место веќе седеше нов чиновник, значително повисок по раст и кој буквите веќе не ги испишуваше со толку исправен ракопис, туку многу понаведнати и покоси.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Но тоа се случи и нашата бедна приказна неочекувано доби фантастичен крај.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
На одреден начин во расчекор со своите современици, тој дури се реши да раскине со Хердер, токму во моментот кога севкупната интелектуална Германија подлегнуваше на утешителската привлечност на неговата мисла.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Исполнет со егоизам, пресметливост, неодлучност, неспособност да ги изрази своите мисли и чувства на вистинскиот начин во вистинскиот момент.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
И Татко до доцна во ноќта патуваше во својата библиотека, обземен од својот дел на обврската да реферира утредента за зборовите кои не ги сметаше апсолутно за опасни, туку како зборови- институции, кој кои на најдобар начин во текот на вековите ја задржале речиси непроменлива својата иницијална конотација.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Беше свесен, и покрај младоста и себичноста, дека тоа е на некој начин во врска со никогаш неспоменатиот настан што требаше да се случи.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Извесни заостанати региони напреднаа и разни изуми, секогаш на некој начин во врска со војувањето и со полициската шпионажа, беа развиени, но експериментот и пронаоѓаштвото главно згаснаа, а штетите од атомската војна што се водеше во педесеттите години, никогаш не беа целосно отстранети.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Ја разбирав вознемиреноста на Ема која не можеше да си објасни на кој начин во домот на госпоѓа Мариела се нашол Практикумот за борба против трговија со луѓе и нелегалната миграција кој во официјалните документи е заведен под строго доверливо и, како материјал за интерна употреба, во никој случај не смее да излезе надвор од службените простории.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Со ова дополнување се потенцира различниот начин во регулирање и исплата на износите за нето платите што им се исплаќаат на пратениците и другите избра- ни и именувани лица, а максималната висина на овие износи за нето 181 плати нема да биде регулирана со одредбите за исплата на нето плати согласно овој закон.
„Обезвреднување на трудот“
од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев
(2010)
(Ова дело е опишано на прекрасен начин во книгата J.S.Bach’s Musical Offering od H.T.David.) 24 Margina #17-18 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Таму ја чекаше едно друго време кое се одвивало на друг начин во нејзината голема внатрешна тишина.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Мајка, небаре навлегувајќи на свој начин во суштината на Татковата размисла, рече: – Зошто, мили, да ги заробиме нашите деца во нашето минато?
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
На кој начин во Аловото цвеќенце
грдиот ѕвер станува убав младич?
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
Бидејќи вечно барал едно топло тело кое би му “пасувало”, уште од самиот почеток на својата кариера тој бил опседнат со телесноста, испробувајќи различни тела, животински и човечки, женски и машки, или идентификувајќи се со нив на еден протејски начин во своите дела.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
И како што кажа, „Односот меѓу подучувањето и учењето мора постојано да биде отворен и подложен на обратност“.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Бојс никогаш не успеал во потполност да најде соодветен однос кон телото.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тоа се познатите марани, кај кои јудејството прогресивно гасне или тајно се одржува низ различни начини во текот на времињата.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Сакав да ги поврзам на овој начин во вечното сеќавање.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Со други зборови речено, тоа значело предавање на прерогативите на ЦК во рацете на Иван Гарванов, односно минување на врховното раководство на Револуционерната организација, на еден нерегуларен начин во рацете на нејзините идејно-политички противници.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Мајка ми понекогаш ми приредува такви изненадувања, но и јас не ѝ останувам должна. Ѝ возвраќам на ист начин во слични пригоди.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
На вратата од мојата соба беше залепено уште едно писмо: „Гонцо, брат ти е „у шема”.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)