Бојсовата уметност е бескрајно компулзивно повторување на истата дејност на топлење на она што не може да се стопли.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
(Г) (Слика со две кугли) се занимава и со едната и со другата. (Д) има план: Ќе направи нешто, некој вид предмет кој менувајќи се, се распаѓа (умира) или се зголемува во своите делови (расте), не нуди клуч за тоа што беше неговата состојба или облик или природа во било кој претходен момент.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Бојсовите масти можат да бидат сфатени како супститут за медот, со енергија исполнета материја која се наоѓа во состојба помеѓу течен и студен кристал.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
„Објектот кој говори за загубата, уништувањето, исчезнувањето на објектот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Неговото пијано е кристал, кого завиткувањето во топол филц требало да го растопи, како и многу други културни објекти кои ги завиткал за да ги врати во живот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Кога и да заѕвони телефонот, било да спие или да е буден, тој никогаш не се двоуми дали да одговори.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од оваа територија, која едновремено претставувала и оперативна база на III македонска, VI и VII јужноморавска, I софиска бригада и Косовскиот одред, се преземале оперативни акции против окупаторските гарнизони и стопански објекти кои биле од значење за окупаторот, а едновремено и против војнички чувствителните објекти.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“
од Тодор Чепреганов
(2001)
Додека се спуштате од „Монпарнас“ кон „Сен Мишел“ и навлегувате во Латинскиот кварт, не се губи од пред погледот еден од највисоките објекти кој сега се гради пред железничката станица во Париз.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Граѓаните во Прага велат за овој објект кој е граден за прашки „Центротекст“, дека е новиот убавец на чехословачката престолнина...
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Затоа што „искривувањето“ претпоставува еден медиум на претстава кој, наметнат меѓу нас и објектот кој се испитува, произведува една појава која не кореспондира со реалноста на објектот.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Насекаде летечки објекти кои се движат на енергетски магнетен полнеж.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
Животното така би претставувало природен објект кој засекогаш е загубен за човечкото суштество и кој само уште носталгично можеме да го оплакуваме.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
„Меѓу нив нема разлика“, рече Херб.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Мозокот на крај повторно воспоставува контакт со оние исти просторно- временски објекти кои порано ги забележувал.“
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
По предлогот за спроведување на ликви- дација, судот е должен да донесе решение за отворање на постапка за ликвидација – во рок од осум дена по приемот на предлогот, без одржување јавна расправа (чл. 113, ЗВ).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Во ликвидационата маса на водостопанството над кое се води постапка за ликвидација не влегуваат инфраструктурните системи и придружните објекти кои се во функција на вршењето на дејноста определена со овој закон (чл. 115, ЗВ).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Не сакам да живеам во некаков хипер-функционален објект кој служи само затоа да не го забележам и да ги исполнува моите неизговорени а од некаков демијуршки архитект совршено предвидени желби.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)