Според Сосировата семиотика, таа ја црпи својата смисла од нејзиниот опозит, не-p.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
А ова значи дека парот (p, не-p), во извесна смисла, обезбедува поткрепувачка структура за текстот. (Се разбира, можат да постојат други парови кои обезбедуваат други аспекти на структурата.) Но членовите на парот не се на рамна нога.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Првото е да се пресврти привилегирањето, да се направи не-p доминантен член на парот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во тераписката ситуација, овие роднини значително учествуваа во прифаќањето и во вреднувањето на преферираните тврдења на Еми за нејзиниот живот и на способноста на Еми да го одвои својот живот од anorexia nervosa.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Ен и Џон Џон и Ен, пар кој се разделува, побараа тераписка помош за да ги решат своите големи конфликти околу обврските и односот со децата, и околу распределбата на имотот.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Ја растажуваше и долгата безуспешна борба на брачните парови кои со години ја посакуваа таа радост.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
На Мек Нис во тоа време беше летната сесија, и во барот имаше само неколку парови кои играа на ритам и блуз музика од грамофонска плоча.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Одеднаш почувствува како ѝ се зажари и вратот и лицето, го слушаше топотот на срцето на сите страни, приближувајќи му се на парот кој во тој момент ги здогледа.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
На човек во секој случај му е потребно да го замислува парот кој така разговара: доцни љубовници во доцно попладне, посткоитално опуштени и мокри од пот, кожа крај кожа. Маргина 34 57
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Тие не беа некои особено друштвени луѓе од оној тип брачни парови кои постојано или имаат гости или се на гости.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)