И токму од овој разлог тој опишува, во За граматологијата и во “Платоновото лекарство”, како претсократовците, Платон и Аристотел ѝ дале на философијата метафизичка насока, на тој начин покажувајќи ни дека нештата би можеле да бидат поинакви.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Неговото најголемо задоволство беше, се разбира, пишувањето, и тоа посебно пишувањето поезија, но дури и на чинот на пишувањето тој гледаше како на актерска претстава: “Ги сакам песочните часовници, мапите, типографијата од 18- иот век, вкусот на кафе и прозата на Стивенсон; оној другиот ги дели тие склоности со мене, но толку самобендисано што ги претвора во својства на еден актер /.../ Margina #32-33 [1996] | okno.mk 211
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Тој е очигледен во мисионерскиот полет на христијанството, или во Виландовата изрека дека “само вистинскиот космополит може да биде добар граѓанин”,6 или во уверувањето дека науката и рационалноста се добри за сите култури и дека на крајот ќе надвладеат насекаде.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Постојат два реда што го содржат ова согледување.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Јас живеам, си допуштам себеси да живеам, за Борхес да може да ја кова својата литература, и таа литература го оправдува моето постоење“. Чинот на пишувањето се појавува овде, ако не како должност, тогаш како нешто налик на мисија.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Во еден поран есеј, се обидов да ги покажам епските призвуци што лежат во основата на неговата доцна поезија.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Наместо логоцентрично мислење и пишување тој ни нуди примери за деконструктивистички модуси на овие активности.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)