Бидејќи постоеја дванаесет ролни чија содржина не е поврзана, Ворхол употреби трик за да ја избегне елипсата: филмот истовремено е проектиран на две платна кои претставуваа две паралелни дејствија.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Тоа не се само обични слики со изразит информел, во секоја од нив има живот, пулс, мисли и зборови, можеме да ја слушнеме и разбереме.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Во Девојките од челзи значи имаме најинтересен инцидент, а грешките во работата со камерата овде се намерни, авторизи 106 Margina #15-16 [1995] | okno.mk рани; концепцијата на автономната машина во овој филм е најверодостојно отелотворена. честите неконтролирани зумови се потполно драматуршки неосновани (“очите на духот”, а не очите на раскажувачот); и излезите од фокусот се исто така нефункционални (црно-бели ролни).
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
На фасцинантните бели платна кои ги ткае животот врежував ликови кои никогаш нема да исчезнат и сите тие со себе си земаа дел од мојава душа и срце.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)