Таквата промена на советската политика во однос на ЕАМ за Велика Британија претставувало усложнување на проблемот не само на сметка на британската „краткорочна политика“, што било предизвикано со отворената „руска поддршка на ЕАМ во однос на нашата политика кон Грција“, туку исто така „за сметка на долготрајната опасност од поврзување на проруските движења во Југославија, Албанија и Грција“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
12 Види С. Жижек, Метастазе уживања, стр. 110. Маргина 37 181 xxx Слична инспирација, но овојпат извлечена од „вистински“ порнографски имагинариум покажува сликарството на Marcus Harvey (р. 1963).
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Поврзувањето на уметноста и порнографијата во неговото дело е витално не само на ниво на репрезентација, туку и во самиот модус на настанување на слика.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Задолжените партиски кадри страхуваа дури и да мислат на ова пријателство, зашто меѓу татко ми и Чанга се случуваше токму она против кое тие се бореа: поврзувањето на поразената класа и победничката класа преку козите.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Меѓутоа, како резултат на започнатата размена на мислења меѓу Велика Британија и СССР за повоеното уредување на светот, СССР се согласил да им дозволи на Британците да го преземат "водството во Грција", така што Британците сметале дека Советската влада нема да ги спречува нивните активности во Грција и дека Советите нема "отворено да ѝ ја даваат својата поддршка на ЕАМ".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Не можев да се ослободам од чувството на виновност поради недоразбирањето што очигледно произлезе од моето сосема случајно поврзување на Јапонките со присуството на девојката в бело во претсобјето на вујко ми.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Тоа е и моментот во кој се отвора политичкиот контекст на делото, подоцна заокружен со Симонивите нејасни врски со политичката елита на Македонија како и со приказната за партиски поделеното и раскарано село, но дневнополитичкото милје, иако препознатливо, ни во еден момент не се наметнува самото како слика на современиот момент, туку пред сѐ, преку поврзувањето на минатото и сегашноста, се стреми кон воопштување.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)