Зошто постојам?‘ Затечен од прашањето негово, тогаш ви реков дека самиот Бог преку пророкот Исаија рекол дека Небото му е престол, а Земјата подножје на нозете негови.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Зошто секој ден повторно и повторно грешам со телото свое и со секој ден се движам сè поблиску кон смртта ако е таа само премин кон другиот свет и ако душата моја е бесмртна, та ќе воскресне во вечен живот?
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Пациентите на лекарот мораа да се стуткаат додека минуваа низ тесниот премин кон аголот каде што се наоѓаше неговата маса, а до неа и сплесканата софа за преглед прекриена со кожа.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Овој период претставува премин кон железното доба кое во Македонија може да се подели на 4 основни фази: Железна епоха I (1300-1200 г.пне.) Постојат гробни наоди во Прилеп, Демир Капија, Сарај Брод и Висо кај Битола.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Овие книги, толку пати спасувани низ сите наши балкански селидби, книги кои нѐ спасуваа според верувањето на Мајка, по падови на империи, војни, пожари, селидби, завршуваа како последен мост, како последен тесен премин кон близината во која вечнееше Татко.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Првобитно, следејќи го Гофман (Goffman), јас укажував на овие контрадикции како на “посебни излези” (White, 1988а, 1989; White и Epston, 1990) тие обезбедуваат премин кон она што може да се смета за алтернативна територија во животот на индивидуата.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Безболен премин кон испишувањето ливчиња, сервиетки, итн. – она што е, патетично кажано,последен грч на моето перо.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Такви контрадикторности секогаш се присутни, тие се многубројни и разновидни.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)