На тој начин Ји Џинг донесуваше одлуки за сите музички параметри.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Овој проблем беше забележан од извесен број автори.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Таму кадешто проблемите беа вон доменот на музиката - како, на пример, при избор на инструментите и ансамблот, каде важен момент претставува изборот на изведувачите, нивната припадност на некое од музичките здруженија и сл. - „Ји Џинг не влегува во тие проблеми“.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Кратил бил екстремен хераклитовец кој верувал дека сѐ е во состојба на постојан проток; а ова “сѐ” ги вклучува И значењата.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Истакнувајќи ја природата како врвен систем на организација на сето постоечко, во чии рамки функционираат нему толку милите и блиски принципи на случајност, неинтенционалност, ненасоченост, промена, повеќеслојност и меѓусебна проникнатост, Кејџ дојде до ставот дека во уметноста е можно да се повлече паралела со природата во начинот на нејзиното делување и дека уметноста треба да ги следи тие принципи, бидејќи единствено така може да стане дел од таа иста природа и животот, кој е инаку нејзина највисока цел и барање.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Или, искажано на поинаков начин, ако прифатиме дека изразува некои одредени гледишта (оние кои јас ги резимирав), тој изразува нешто што, доколку е во право, не може да се изрази.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Проблемот беше, како тркалото на индустријата да продолжи да се врти, а притоа да не се зголемува вистинското богатство во светот.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Само проблем беа парите. Се уплаќаше минимум илјада евра, а моите дома секако немаа пари за да ми овозможат такво нешто.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Круме имаше проблем со хемороидите, но главниот проблем беше друг.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Сакав да се ослободам од нив како од ветва, износена кожа, но проблемот беше во лузните што печеа одвнатре.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Нинослав е приказна за себе, но тој е празна приказна без мене.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Проблемот беше во тоа што тигрите и мајмуните имаа една заедничка грда навика: да ја проверуваат секоја стапка од својата територија и да ги пребројуваат, меѓу другото, и сите желади и тревички во неа.
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Можете да замислите каков проблем беше тоа.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Рацете и сега ми се препотуваат кога ќе помислам каков страшен ризик преземав на себе.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Круцијалниот проблем беше дека наставниот кадар не разбираше дека ако станиш во шест ипол насабјле шансите да ти се спие се ептен големи.
„Филтер Југославија“
од Константин Петровски
(2008)
Основниот проблем беше што во филмот нема тајна.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Идните проблеми беа нумерирани, поголемиот дел станаа решливи.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Сега, кога „козјиот проблем беше решен, овие проклети западни новинарски душкала сакаа да го оживеат”.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)