Во тој момент градоначалникот го виде забрзаниот крупен свештеник кој ја обавуваше функцијата на настојник на митрополијата, облечен во тешко црно расо што ветрот го лепеше на неговата корпулентна фигура, како се движи директно кон него.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Емори, кампот, му враќа: „не се носат петици кога се креваш на бицепси“.230
Шегава има голем општествен и културен полнеж.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Така поставени за заминување, им била допуштена последна исповед пред свештеник кој морал да се наведне за да ги слушне, токму како што и Данте морал да се наведне за да го слушне папата симонист Никола III и така, наведнувајќи се, се сетил на осудените убијци.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Такво треба да биде и вашето лице кога сакаме израз на него”.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Се исповедам, мајсторски режирана приказна за младиот свештеник кој е ставен пред избор: да ја предаде тајната што му е доверена во исповедалницата или да стане маченик.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Ги нагласува типично мачоистичкиот неслух на каубојот за иронија, неговото целосно немање свест за можната двојност на неговиот говор; открива колку упадливо нема дух (што е и недостаток и, барем за да биде бучот привлечен, крунска доблест); ги вкрстува, на класичен камповски начин, кодовите на мажественоста и на женственоста231 (спореди со апокрифната приказна за тоа како за време на една литургија Талула Бенкхед му спуштила на некој свештеник кој го нишал кандилото: „Срцка, мантиичево ти го обожавам, ама чантичево ти е џиш“); ја разбива атмосферата на мажествена сериозност околу стрејтерската машка атлетска изведба и нејзината еротска привлечност за геј- мажите; сведочи за неспособноста на кампот дури и да си замисли машки свет во кој ќе живеат исклучиво „нормални“ мажи; ја изместува насоката на разговорот од здодевно, неиронично мажествена кон иронично женствена; го спушта каубојот преправајќи се дека божем го побркал со заиграна дрег-кралица, а тоа значи дека го става неколку скалила подолу на лествицата на сексуалната престижност од онаа на којашто навистина се наоѓа; но и имплицитно ги кара другите присутни мажи што толку сериозно го сфаќаат Каубојот, а сепак не прават ништо за да ја сменат привлечноста поради која и понатаму е предмет на нивното еротско интересирање.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Дворжак ја наведува изјавата на еден свештеник кој му ја покажал Грековата слика Погребот на грофот Органзо во толедската црква Св.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
„Ве барав и дома. Ми рекоа дека сте на прошетка...“
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)