Навистина, повеќето американски мајстори од „современата” - Warhol, Rothko, Christo, Rauschenberg и Wesselmann - се присутни, при што застапеноста на западното сликарство во колекцијата која брои 3500 парчиња е околу 40 проценти, за што музејот потроши повеќе од 63 милиони долари.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Своето интензивно враќање кон сликарството, во 1986 самиот Џарман го образложува како еден вид терапија што ја применува на себе откако дознава дека е ХИВ-позитивен. Paintings from a Year е серија слики настаната во текот на една година, со почеток од август 1986 во периодот во кој Џарман правел три платна неделно.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но, во меѓувреме, чинам, и сто марки станаа прекрупна лова кога станува збор за литературата и сликарството во овој маглив и валкан град?
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Паралелно со развојот на сликарството во реализмот, а по него и импресионизмот, кои ѝ даваа неприкосновен приоритет на објективната, необременета визија, Раскиновата идеја наречена „невиност на окото”, постепено се трансформираше во активен естетски принцип.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Од 1967 почнува да излага, а и да работи на филмски и театарски сценографии.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во периодот од 1960-63 студирал англиски јазик, историја на уметност и историја, а меѓу 1963-67 бил студент на сликарство во Лондон.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Камил Коро (Camille Corot) знаеше да каже: „Постојано го проколнувам Бога да ми го врати детството назад, да ми допушти да ја видам природата која ќе ми се прикаже како на дете, без предрасуди”.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)