Но, веќе како врвен дизајнер во Фонт Биро, одговорен за дизајнирање и редизајнирање на фонтовите за списанија како Rolling Stone, Business Week и Martha Stewart’s Living - фонтови кои се наменети за подолготрајна употреба - има изострено чувство за тоа што е соодветно. Frere-Jones е критичен кон оние дизајнери кои не се осмелуваат да го објават сопствениот труд, како и кон оние коишто се обидуваат да остават впечаток, а работите ги објавуваат недовршени со што стандардите на фонт-дизајнерството ги враќаат наназад.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
„Се прочистив себе од сите ‘затапувачкѝ нешта што ги правев целиот изминат семестар и создадов колекција од ‘клошарскѝ цртани букви, со чудни цртички и контурни облици - примеса од ‘50-ите, ронка од ‘60-ите и ‘грст’ од ‘90-ите” - фонт кој го нарекол по името на бендот. Dolores станал вториот комплетен фонт.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Зошто да се дизајнираат нови фонтови кога има повеќе од доволно одлични фонтови кои ги задоволоуваат потребите на денешните графички дизајнери и печатари?
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Иако неговите фонтови се е млад дизајнер потпираат на интуицијата, сите негови комерцијални” и „развојно” на компјутерски експериментални трудови се високо дисциплинирани во нивната фонтови кој веќе приврзаност кон фундаменталните принципи на фонт-дизајнот станува референтна - принципите на структурата, балансот и пропорцијата што ги точка во светот на научил од историјата.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)