Поттикнат од неговото читање, јас храбро пишував на теми за кои претпоставував дека ќе го задржат неговото внимание, заборавајќи ги целосно моите редовни читатели во весникот, како и претпоставените уредници.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Вие припаѓате на расата на големите читатели во светот, кои ги има с помалку.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Така се реализира едно од главните барања на романескната уметност: да се одржи читателот во исчекување, во сомневање, во неизвесност кои на крајот ќе бидат завршени.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Мирјана Глигорова Секоја чест Рада за питорескниот израз и топлината со која ги редиш своите сликички од животот на само тебе својствен начин, го вовлекуваш читателот во приказната, да дише, да сочувствува со ликовите. Браво!
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Но, ако и читателот во пајак се престори, ако заплете и тој ситни нишки во мрежата, ако му ги смеша конците на создателот, тогаш пајакот од средето не ќе може да го голтне, оти ќе залута, оти не ќе може да ги разликува своите од туѓите нишки; и ќе умре од глад, а читателот ќе преживее.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
И најотворена негова декларација станаа зборовите од романот „Очај“: „Највисока мечта на писателот е да го претвори читателот во гледач“.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Можно е современите читатели ова да не ги шокира како читателите во 1931, затоа што во меѓувреме нашата култура ја асимилира Теоремата на Гедел, како и некои други револуционерни концепти: теоријата на релативност и квантната механика, и нивните шокантни филозофски пораки веќе продреа до широката јавност, иако можеби амортизирани со неколку слоја превод (а често и обскурност).
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Бев изненаден до кој степен вистината за моите балкански кози најде свои верни читатели во Франција.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
По Хрватска, Босна, сеништето на војната запираше на Косово.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Со уште побрзиот воз стиgнав порладнето во Париз.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Ветив да присуствувам на средбата со моите читатели во Шапоно.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Во неколкуте години живот во Франција, во земјата која катарзира низ литературата, земја во која читањето е и еден вид колективна молитва на голем дел од населението, забележав дека читателот во вашата земја има своја стабилна индивидуалност.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Ме прашувате дали го познавам Франсоа Масперо и дали сум ја читал неговата книга Балкан-Транзит.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Книги што гореа излетуваа од прозорците.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Им раскажував, на моите читатели во Шапоно, за времето кога книgите ги спасуваа луѓето, со примери од мојата балканска сага и примери кога луѓето ги спасуваа книgите.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Моите читатели во Шапоно беа подготвени за дебатата.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Одговараше на прашањата од читателите во весниците, даваше интервјуа, оставаше да го фотографираат во природни и во катедарски пози, стана познато име во пошироката а не само во стручната јавност, па му подаваа стол на која маса и да посакаше да приседне.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Иако како лектирно издание, или токму поради тоа, тој антологиски избор наиде на поширок интерес, и кај младите, и кај повозрасните читатели во Македонија.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Некој навидум безначаен и дребен настан, кој сепак е услов без којшто нема пристап до љубовната напивка.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Од друга страна, имајте на ум дека тоа не е безопасно, бидејќи претворањето на читателот во јунак на една книга му дава на писателот можност да го повреди, па дури и да го усмрти само во два реда.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)