Целта на вежбата: да им се даде индивидуален начин на говор на двата карактера и да се создаде замрсен дијалог врз основа на чувствата кои не се директно изразени.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Потоа опишете ја истата зграда, по исто време и во истиот период од денот, видена со очи на среќен љубовник. Не споменувајте ја ниту љубовта ниту саканата личност. 212 Margina #8-9 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Неговата функција е да служи како фокус во кој се собира љубовта, стравот и почитувањето, чувства кои многу полесно им се даруваат на поединци, отколку на некоја организација.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Мислите ми се деформирани, презирам, сакам, проколнувам, простувам, заборавам, зошто чувствата се неменливи, фатални и опскурни.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Не ме гледаш, а те чувствувам, не ми зборуваш, а те разбирам, незнам каде си, а те посакувам.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Преку кохезијата на мислите и чувствата се обидов да ја доловам тривијалната симбиоза на ироничноста, моментите кои не ги проживеавме, мислите кои ќе останат вечно заробени во матриците на просечниот ум и чувствата кои никогаш нема да ја пронајдат својата совршена форма.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Ако го затворите срцето, нема да ви прогледаат очите.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Љубовта е наша потреба, наше исполнување, веруваме во таа сила која полека не уништува, отров за нашиот ум, кој се шири и ги замрзнува сетилата и секоја наредна минута убавите чувства се претвараат во омраза.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Најголема несреќа е што неможам да ги контролирам емоциите, целата енергија е во моите чувства кои функционираат незауздано, телово и душава сеуште те посакуваат.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Чиста форма е ова тело исполнето со некаква нематријална содржина, со искрени чувства кои бараат простор и време да го покажат своето постоење, совршени, завршени, неодоливо се стремат кон сплотувањето со друга чиста форма.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Секогаш ќе постојат работи, мешавина од емоции во блескавите од солзи очи кои нема да може да ги искажеме со зборови, а внатре во душата ќе не притискаат чувства кои ни малку не се проѕирни, тие се длабоки, но далечни, а на усните ќе ни се забележува топол бран од слатки воздишки.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Но, се завршува со трагедијата, таа врвна уметничка форма која совршено ни ги очистува страстите и не прави свесни за нашата мизерија.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Ерупција од чувства кои печат и болат и на крај тажачка и неизлечива рамнодушност кон животот зошто се изгледа сурово.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Сладострасно ги негувам чувствата кои за миг ги нема.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Да се откаже од чувствата кои извираат од неговата душа.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Имав многу измешани чувства кои веројатно беа само остатоци и метастази од нешто одамна завршено.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Ова може да биде позитивно за нашата уметност, бидејќи овие емоции вклучуваат спонтани реакции на природниот свет, донесувајќи чувства кои сѐ уште не се избришани од светот на телевизиските екрани и од потрошувачката рекламна машинерија.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Додека госпоѓа Мариела ѝ ја раскажуваше приказната за младата актерка во филмот “Ден повеќе”, Ема со левата рака ѝ ја стегаше десната на својата пријателка која лесно беше положена во нејзиниот скут, а својата десна рака во благо движење и ја спушташе на нејзиното лево рамо, гледајќи ја цело време в очи со пријателски чувства кои во мигот се вплотија во она што следуваше потоа: забите на Ема ѝ блеснаа и тој блесок имаше исто значење со она што се слушна од нејзината уста: “Ти си срце”.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Јас не го следев сосема каква намера има, бидејќи бев премногу зафатен со себе си и со оние чувства кои се раѓаат во моменти на вакво расположение, а кои би можеле да се наречат, одмазднички. Да, одмазднички!
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Јас не го познавав. Подоцна во разговорот видов дека е наивен, но не ми падна на ум за тоа да го обвинувам, дури напротив, ми беше мило, бидејќи знаев дека всушност се работи за чувства кои во моментот го беа опфатиле.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Или пак не сакаше да ја контролира, оти мислеше дека токму поради сеќавањата и чувствата кои ги носеа со себе никогаш не престана да пишува со истиот жар.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Младиот Хичкок од Госпоѓата што исчезнува, со весела природа и полн со полет, не би бил способен да ги сними чувствата кои Џејмс Стјуарт ги носи во Вртоглавица, дело на зрелоста, лирски коментар за односот помеѓу љубовта и смртта. 16 Margina #21 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)