Момчето гледа во Магвамповите очи, непрозирни како темно огледало, воочливи како две дупки на клозетски ѕид кои се склопуваат во Пресудна Ерекција.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Магвампот оди околу него, му го набива прстот во газот и му ги милува полните органи со иронични движења.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Спротивно, маркантно се издигаше висок камен ѕид кој наликуваше на висечка карпа од чија средина излегуваше силен воден млаз.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Тој ѝ личеше на ѕид кој треба да се прескокне. За малку речиси се сопна.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Не можеше да има поголем олтар на сите жртвувања од самата балканска граница – ѕид која требаше да ја минам.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Како четврто: ќе можев своите гости да ги пречекувам на тераса, и ниеден пријател од детството нема да се исплаши од празна рамка за слика, обесена на ѕидови кои се приближуваат, толку многу што ќе сака панично да побегне, уништувајќи патем фин сервис за кафе и нова мирислива свеќа запалена во чест на неговата посета...
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Кој знае, можат ли подземно да се дофатат во соединување што потпира, потрајно од ѕидови кои ги свиткуваат ’рбетите на бескреветните изѕемнети луѓе...“
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Видов ѕидови кои плачат за мурали, пајаци - мршојади, контејнери напатени.
„Зошто мене ваков џигер“
од Јовица Ивановски
(1994)
На другарките им кажа (јас прислушнував од машкиот тоалет кој од женскиот беше одделен само со ѕид кој не беше доѕидан до таванот) дека имала тежок грип.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Високите бели ѕидови кои ја опкружуваа вилата беа обвиткани од сино-црвеникавите цутови, со раскошните јасминови бели стракови, под сенките на вишните палми, ги привлекуваше погледите на луѓето кои запираа пред чудесната палата, откако ќе ги посетат картагинските урнатини.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Малата палата на педесетина метри од морето и недалеку од големата претседателската палата беше еден од можните крстопати на блиско-источните лавиринти каде што запираше историјата.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Браните што се планира да се изградат на реката - ќе бидат и ѕидови кои ќе нѐ оддалечуваат од Европа, од нашите сојузници...
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Во исто време, забрзано расте бројот на оградени заедници и згради со контролиран влез, или како што истакнува Антонио Негри: „издигнувањето на ѕидовите кои ги оградуваат зоните каде сиромашните не смеат да влегуваат, дефинирањето на просторот на гетата каде очајните на земјата можат да се собираат, дисциплинирањето на линиите на транзит и 57 Gary T. Marx, “Some Conceptual Issues in the Study of Borders and Surveillance,” in Global Surveillance and Policing: Borders, Security, Identity, ed. Elia Zureik and Mark. B. Salter (Cullompton: Willan, 2005), 14. 44 контролата која го чува редот, превентивната анализа и практикување на задржување и прогонување на можните прекинувања на кругот“.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Апсолутната големина на јавниот физички простор се намалува, бидејќи истиот постојано го заземаат приватните претприемачи.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Дојде, кутрата, на закопот на нашиот најстар брат, само така можеше да ја добие црвената виза за да го мине балканскиот ѕид кој Мајка го мина со иста таква виза, пред многу години.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)