Кој во армијата, кој во ОЗНА, кој во УДБА, по некој во народните одбори на власта...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Преторијанците, кои ја прославија Империјата, претставуваа елитни трупи, кои требаше да ја одржуваат дисциплината во армијата и да ги задушуваат побуните и револтот, станаа толку моќна солдатеска, што дури неколку императори ќе бидат убиени од нив.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Во Загреб ми нудат да останам во армијата, да се преселиме.
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
“Дудук,” рече Ризо, “во присуство си на три врвни интелектуалци во армијата.”
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
„Вљубен сум во армијата,“ рече Ливајн.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Бев забележал дека во армијата нагласоците се хомогенизираат околу еден централен амерички нагласок.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
А сега рече,”Сега си во армија, Ливајн.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Знаеш што ми рече: Од петнаесетта година сум во армијата и не знам за поинаков живот.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Но како и да е, развојот на виртуалната реалност во армијата не е 118 Margina #17-18 [1995] | okno.mk единствен извор.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Воведена е и забрана на штрајк во Министерството за внатрешни работи во воена, вонредна или кризна состојба и во Армијата на Република Македонија во воена и вонредна состојба, како и во случај на извршување меѓународни договори што се однесуваат на вежбовни активности, обука, мировни или хуманитарни операции.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“
од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски
(2015)
Во 2010 година е донесен нов Закон за служба во Армијата на Република Македонија, со кој беше заменет претходниот закон од 2002 година.145 Новиот закон донесе една позитивна промена во однос на остварувањето на правото на штрајк на вработените во одбраната.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“
од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски
(2015)
Геј-живеењето не се согласува лесно со основните премиси на хетеронормативноста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но моделот на човечкиот живот што го претставува и што таа го промовира како хоризонт на стремеж за секој исправен човечки субјект, нема да го снема со озаконувањето на геј-бракот и со можноста на нехетеросексуалците отворено да служат во армијата на САД.
Ете зошто квир-политиката е толку многу подалекосежна, толку многу попреобразувачка од политиката на геј-правата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Општествената еднаквост за геј-мажите и за другите сексуални отпадници, ако некогаш ја оствариме, нема сама по себе да ја урне културната и нормативната доминантност на хетеросексуалноста, ниту единствениот облик на интимност што оваа го создава и го наметнува.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Значи, рамноправноста на гејовите, сама по себе, нема да им стави крај на хетеронормативноста и на нејзините последици.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Хетеронормативноста, секако, може да се квалификува, да се заузда, ограничи и можеби да се поткопа или да се ослабне до степен што сега тешко може да се предвиди.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Наскоро бев во состојба да го индуцирам вообичаениот феномен на транс со стандардни методи и применував хипноза во терапијата со пациенти првите години по дипломирањето, во армијата и во Глазгов.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Во една прилика еден извежбан, професионален хипнотизер ме внесе во транс пред десетици луѓе при една демонстрација во неговата куќа.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)