Ќе истакнам само неколку сфери на уметноста во коишто се остварија тие постмодернистички обиди: во театарот на Роберт Вилсон, во сликарството на Мимо Паладино и во филмовите на Вим Вендерс. 172 okno.mk 5.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Додека уметниците: кубисти, не-фигуративисти, апстракционисти и останатите со нив задлабочени во својот тмурен внатрешен свет, во својата тага, секогаш замислени, во својата драма, секогаш во движење - го пренесоа и го отелотворија во сликарството доживувањето на она ново Средновековје, за кое говореше Словенот Берѓаев пред војната, Латиноамериканецот Ботеро го открива веселото спознавање, пластичната хармонија, новото видување на светот во кој, се чини, смртта не постои. okno.mk | Margina #8-9 [1994] 203
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Како едно средство за изразување помеѓу други, а не како потполна животна цел; исто така, бојата ја сметам само како изразно средство во сликарството, не како цел.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Затоа што е одвоен од конвенционалните изрази во сликарството?
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Потсетува на фантастичките творби од жици, лим и метал на многу наши современици, Александар Калдер, на пример. (...) Кубистичките ликови, роботите што Bracelli танцуваат, кои си играат, сакаат, збеснуваат, okno.mk | Margina #26-28 [1995] 182 плачат и очајуваат, тие “manichini”, апстрактните и конкретни иреални суштества, полумашините полулуѓето, автоматите, значи - дали тие во културната историја се истото она што е “апстракцијата” во сликарството и скулптурата?
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Таму во сликарството Понтормо, Росо и Бекафуми тргнаа по нови патишта, во Рим браќата Тадео и Фредериго Зукари, во Англија Николас Хилиард и Исак Оливер, а во Прага на дворот на Рудолф Втори - Џусепе Арчимболди, Бартоломаус Спрангер и браќата Јамницер, во Холандија Карел ван Мандер, во Франција Жан Кусин, во Германија Ханс Рихле - да наброиме само неколку од овие уметници- номади. Pontormo-Monsignor della casa (...) Се воспоставува секуларизиран хиерархиски поредок: дух (mente) има секој, талент (ingegno) поседуваат само малубројни, додека гениј (genio) имаат само неколкумина полубожества.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Како кога би ја комбинирал маслената техника во сликарството со хортикултурата!
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Всушност, може да кажеме дека Хундертвасеровата употреба на боите во сликарството е блиска на Јозеф Бојс (Josef Beuys) и неговите идеи околу социјалната пластика, употребата на „топли“, природни материјали (маст, кожа, смола итн.), а во архитектурата на Гауди (Gaudy). 130 Margina #19-20 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Слушај, јас имам достигнато некаков коректен степен на вештина во сликарството, но за литературата не сум сигурен.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)