Една, па уште една капка во болното око. Прецизно, во сред црнка.
„Кревалка“
од Ристо Лазаров
(2011)
Ситни кршенки го шибаат во лицето и кожата се грчи во болни гримаси.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
А како да не се отвори: на таа страница во болни риданија Рахела ги оплакуваше своите деца а дедо ми, наместо свеќа, тука оставил стракче мајкина душица кое во голема тага се сушело низ вековите и сочувало сила само тешките и позлатени капаци на Светото писмо да ги подотвори толку - колку да се чуе ужасот на пискотниците од Витлеем.
„Две тишини“
од Анте Поповски
(2003)
Молежливиот шепот се губи во болното офкање, замолчува, одвај се насетува неговото дишење и кога му се враќа свеста, тогаш со глас што одвај се слуша, тој пак моли, проколнува, пцуе...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Во проекцијата на тоа лудило, во часот на агонија насликав аморфна, безобличена слика на убиец.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Бавно се подигаат градите, се слуша тешка воздишка, а потоа со јазичето си ги навлажнува испуканите усни кои притоа се собираат во болен грч.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Очај за убиството на невиноста, таа осамена жртва на гревот која умира во болната фантазија на умот”.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Вратот бел како снег, заедно со млечното раме и дел од левиот образ се набираа во болни, воспалени набори.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)