Трансформирајќи го визуелното искуство во „плиток случај на редундантност“125, узурпацијата на јавниот простор од страна на рекламите се претвора во визуелно загадување и заситеност, вишок на „визуелна бучава“ што попречува каква било значајна комуникација. 126
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Забелешките на Жари се мали детали, чудни реченици во целата книга; преиначени во визуелна форма од Дишан, тие имаат сосема поинаква тежина.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Регулирање на билбордите
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Тоа е код што ги пресликува фонемите од говорните јазици во визуелни знаци и допушта овие знаци да бидат вдлабени во тврди објекти.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Гледачот не може да го собере тој површен материјал во визуелните слики, кои претставуваат филмски приказ или да ги испреплете тие зборови со линеарниот премин во структурата на нормалната реченица.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)