До почетокот на 1963. делот од мојата куќа што го користев како ателје беше во тотален хаос.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Мојот пријател, Дон Шредер, ми најде просторија во некоја бивша зграда на компанија за правење куки и јажиња, која ја изнајмив од управата на Њујорк за стотина долари годишно.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Andy Warhol - Popism (фрагменти) 1963-64.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Татко со целосно балканска судбина, беше свесен дека излезот од новата митологија за Балканците беше во еден автентичен, реален процес на самоосвестување ослободен од секакви предрасуди на комплексноста на балканските идентитети.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Се создаваше нова митологија на Балканот, можеби и поубиствена од претходната која ги ставаше новите држави- нации во тотална амнезија кон османското минато, кон османската компонента во нивните идентитети.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Често размислував за моето фантомско патување низ сталинистичка Албанија: од чиј интерес беше земјата да остане во тотална изолација од Европа?
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Во идеолошкиот натпревар се вклучени и артистите и режисерите на соц-реалистичките претстави, кои во тотална извештаченост и безживотност ја наметнуваат диригираната порака.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Го набљудував така со денови Х.Х., во тешки и противречни ситуации во тотална зависност од инструкциите на Централата.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Во наредните глави во детали ќе ја испитаме конструкцијата на Гедел, а за да не бидете во тотална темница овде ќе се обидам само да ја начкртам глобалната шема за сржта на Геделовата идеја.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Некои од нив дури и ги симнале, за на миг да исчезнат во тотална просечност.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Првите никулци на јаничаризмот можеа да се најдат во македонската фаланга, потоа во преторијанската гарда на римската империја, кај елитните стрелци на Руската империја, кај египетски Мамлуци Императорите имаа доверба во одбранбените елити на своите гарди кај кои беше тотално збришан првичниот идентитет, речиси засекогаш најдени во тотална амнезија во однос на своите блиски, на својот народ.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Не веруваше во тоталната демократија, зашто секој е за нешто виновен во животот.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Некакви си дребнави дуќанчиња, тие постојани клубови за прислужниците и секаква челад, беа отворени, други пак што беа затворени, сепак пропуштаа долга шурка светлина долж целиот процеп на вратата, што значеше дека ни тие сѐ уште не се без друштво и веројатно, прислужничките и слугите сѐ уште си ги довршуваат своите расправи и разговори, доведувајќи ги своите господари во тотална недоумица околу тоа каде се наоѓаат.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)