Облечен е во „Ралф Лорен“ поло жакет од кожа и во широки панталони.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Влегува еден низок човек со мустаќи.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Носот нејзин, имаше една благо свиена форма, но при врвот малку доиспрчен, многу симпатична привлечност имаше во тоа, гледајќи и го малото носе, мислиш дека е убавица, а пак веднаш под него се беше разлеана устата, во широка насмевка, толку блага, мислиш те полни со верба.
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
Белите врвици се слеваа во широк пат кој завршуваше длабоко во гората, во простор речиси непознат за многумина козари.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
На него се појави подгрбавена бабичка. Таа праша: - Кој е?
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Горе, во широката одаја, гореше ламба.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Во раните шеесетти, Бојс започна да користи уште еден материјал кој подоцна ќе стане негов заштитен знак, агресивна и груба, кафеава боја за широка употреба наречена Braunkreuz.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Таа беше решение на проблемот на наоѓање боја со минимум претходни естетски конотации, било да е нанесена во широки монохроматски потези, или користена како локален акцент во покомплексни дела, стана така типична за Бојс, како и Ив Клајновата интернационална сина.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Улицата откај станицата е преправена, сета е асфалтирана и претворена во широк булевар, се протега во недоглед и таа е главната артерија преку која овој град се поврзува со Југославија и Европа, како и со Атина, и со патиштата кои Грција ја врзуваат со Софија и Истанбул.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
- Тој ја истегна десната рака во широк гест и чекаше.
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)
Еден од работниците им ја покажа куќата на Мирчета Ристески и тие влегоа во широкиот двор.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
- Ох, мајко де... - пак воздивна Аргир и го впи својот изморен, матен поглед во широкиот прашлив, пат, што водеше кон градот.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Во градинката, пред куќата, седеше сега, во широк, плетен стол, убава, стројна женска фигура.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Штом се најде во широкиот трем од плевната кон него се втурнаа кучињата, плеткајќи му се во нозете, лижејќи му ги рацете.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Испечената сланина, натрупана врз качамакот, истурен во широка тепсија, го правеше ова јадење уште попривлечно.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Освен неколку крупни кадри, поголемиот дел од сцените е компониран во широкиот лак на масата за вечера и плановите на кујнската послуга, кадешто е остварена раздалеченоста и контролирано растојанието.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Бодлер доживува слична состојба и кажува: „Нотите стануваат броеви, а ако имате и малку дарба за математика, мелодијата и звучниот склад што го слушате задржувајќи ја својата сладострасна и сетилна карактеристика, се претвора во широки аритметички операции во кои броевите раѓаат броеви и чии фази и настојувања ги следите неверојатно лесно и снаодливо, токму како изведувач”.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Надвор, во широкиот училишеи двор, нема никого.
„Маслинови гранчиња“
од Глигор Поповски
(1999)
На нерамната, проредна турска калдрма лежеше долгонот човек во широка облека закрпена на колениците.
„Улица“
од Славко Јаневски
(1951)
Од неговото уво капеше крв рамно во широката јака од старата кошула.
„Улица“
од Славко Јаневски
(1951)
Оттука извира светлината, распрнувајќи се во широк сноп кој се стеснува во своето сопствено прекршување, за да ја отслика стварноста на светот кој не опкружува – така зборуваше старецот, со восхит кон животот, со почит кон човечноста.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
Потоа испотени, вжештени, втрчаа во спалната на нејзините родители и весело водеа љубов во широката француска постела.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Широкиот пат благо се спушта и се вклинува во широката зелена котлина оградена со прстенот на околните планини.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Пред влезот во селото, лево од патот забележавме парче штица закована на дабово стебло и натпис: “Σπηλια Ζαχιαριαδης”.5 До пештерата пругоре по стрмнината води тесна патека и пред влезот во широкото плато распослано под сенките на нискостеблестите дабови, свртува лево.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
На нозе влечки, облечена во широки шарени чентијани и на главата шамија врзана од позади.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Надвор од градот, во широката рамница завршува асфалтираната улица и знак дека патот е во градба.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Сите гледаат во лудите, а тие гледаат во насобраните на плоштадот, се гледаат и меѓусебе.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Околу нив, во широк круг, се чуварите на градот, кои внимаваат лудите да останат на купче; чуварите стојат со мошне раширени нозе за да бидат што пониски, и никому да не попречуваат во глетката.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Тој знаеше дека половина од членовите на неговата партија беа против одлуката да се влезе во широка коалиција и бараа од него да ја остави власта да пропадне сама.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Неговите придружници можеле да бидат исто така пци пуштени од синџир но тешко го стасувале - Онисифор Мечкојад брзал, потрчнувал кон нагорнината.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Предводникот на другата група одел попретпазливо. Сакал нечујно да дојде до работ на шумата и потоа да ги постави луѓето во широка линија - првиот Онисифор и неговите луѓе биле терачи што ја преплашуваат дивината, вториот ловел без возбуда и пресметано можел да демне во заседа.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Му ги подаде рацете и го гушна во широка прегратка.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Омлитавеното тело само клапна во широката фотелја на Виктор.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Потоа, станувајќи, во широк круг ги сними и другите планинари во кампот.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Во меѓувреме, Рада веќе беше на удобниот двосед, сместена во широкиот наслон, глумеше смиреност за туѓите очи.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Кога ќе се стигне на најгорното од тие скалила, се свртува лево, преку простран ходник се влегува во широка и длабока, сала, богато наситена со виделина.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Скандалозното размислување дека сите жени се курви може да се заврти во наша корист ако така се навиеме наутро и, како на програматорот од машината, го свртиме копчето на програма: - Површна само на изглед, - Дете во тело на жена, - Таа која прва си оди, за да не ја напуштат, избегнувајќи ја во широк круг програмата „останува само покрај исцедени, од кои највисок дострел е да искапеш барем уште една капка“, повеќе поради предизвикот за докажување дека ете можеш!
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Манастирскиот поп, малоумниот отец Софроние, тешко се снаоѓаше: камилавката му беше издупчена, ту од кокарда, ту од петокрака, како веќе која војска ќе влезеше во широкиот ограден двор.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Кога почна да се разденува, мракот не се топеше во светлина, туку се згуснуваше во широка лента која бавно се стеснуваше во огромен флор, па во конец кој светлината го пресече како со ножици, пуштајќи нов ден во светот.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Манастирскиот поп, малоумниот отец Софроние, тешко се снаоѓаше: камилавката му беше издупчена, ту од кокарда, ту од петокрака како веќе која војска ќе влезеше во широкиот ограден двор.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
Од една врата влеговме низ друга и веќе бевме во широка одаја, не премногу осветлена, но сепак достатно за да видам необично суштетсво, прилично слично на полип: огромна многуока глава, од која се протегаа долги пипала.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Видов: Светлоста доаѓаше од многуте очи на Мортенија. Малите рефлектори личеа на волшебни кугли. Не трепкаа, си ја менеа само бојата.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Модерни логограми Овие симболи се во широка употреба во современите пишувани јазици.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
„Се токмев многупати да го прошетам Блатието”, рече наеднаш бегот, „да ги видам тие благи ритчиња што се спуштаат во широкото, рамно поле.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Во широката и богато украсена свечена сала султанот почна со аудиенциите.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
Од коњот рипна буљукбашијата Суљо-ага во широка бела флока, црвен елек, тузлуци и голема чалма на глава, вооружен со долг јатаган и чивте кубури за појасот.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
А за да падне мостот во широкиот вир кога ќе сакаат, тие врзаа по една ортома на двата краја на мостот и двајца се решија да се скријат во густиот врбјак, та кога ќе се накачат напаѓачите, да ги тргнат ортомите, да се урне мостот со сите луѓе што ќе бидат на него и да се издават во вирот.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
Во тие мисли вратата се отвори и на неа се појави стара жена – Турчинка со бела коса, боса на влечки, во широки шалвари.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
Легна под Малчевиот орев на плеќи, ги фрли очите во широките лисја на оревот и побара едно прозорче преку кое погледот му изби.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Во висока к'шта, во широка стаја, Д'лга, пред'лга, је сам, Опколен с книги от краја до краја, Шетат и мислит он там.
„Пeсни“
од Рајко Жинзифов
(1863)
Имаше стоичка величина во широкиот регистер на страдање на овие луѓе.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Течноста како пламен се лизна низ грлото и во широка поплава се разлеа во него.
„Две Марии“
од Славко Јаневски
(1956)
Гласот беше тврд и предивикувачки и можеше во тој час да се разлее во широка смеа - „Јас, на зајак. Избега.“
„Две Марии“
од Славко Јаневски
(1956)
Но, за тоа ќе се извршат нови консултации, ќе се испитаат искуствата од многу слични проекти во широката социјалистичка заедница, од Езерово до далечниот Сибир.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Сѐ е озвучено во широкиот простор како од брезова шупелка.
„Липа“
од Матеја Матевски
(1980)
И сето ова го прави трчајќи, а она што го носи на лицето и на себе си го престорува во широка насмевка што патем ѝ ја нуди на насобраната толпа.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Од тоа не следи, меѓутоа
дека Константин Кавафис
(29.04.1868 - 29.04.1933)
обожавател на трагичното
во широка смисла на зборот
е „историски поет“, како што самиот изјавил
туку поет кој вдахнува и овоплотува.
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
Има ли таа кралица, те прашувам јас, пушкомитралезецот на првата десетина, трет вод, втора чета на првиот баталјон на сто петтата бригада, има ли таа кралица барем малку ум штом од топлата вода во широката и долга када оди под дожд?
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
- За “Песоците” надвор од Драч ви кажував, нели?
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Голобрадо и бледо, во широката излитена униформа како да е загубено, откинува синчец и долго го врти во прстите.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Но затоа, веднаш би можела да ја почувствувам истата онаа возбуда од нејзината внатрешност како кога бев малечка, иако со децении не сум стапнала во неа, во широкото антре со мермерен под, од чија десна страна, во сутеренот, останува адвокатската канцеларија на г-н Сечков (и сега, кога ја замислувам, е како тогаш, варосана бело, со голема темно-кафеава работна маса пренатрупана со „предмети“, хартиени ролни завиткани со конопче, а пред неа, исто таков, темно-кафеав стол за клиентот).
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Писателот плива во широката река, а заедно со него пливаат и ликовите за кои тој пишува.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
„Само до колена“, си вели и дотаму влегува.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
На левиот ѕид голем ѕиден сат во ореовина, на десниот огледало во широка рамка и неколку фотографии од серијата Геновева.
„Чорбаџи Теодос“
од Васил Иљоски
(1937)
Таа во сите значења на тој збор историјата (на европската) култура ја одразува како колонизација и деколонизација, пратеништво во широка смисла, импорт-експорт на национални и државни идоли, развластување, криза на идентитет итн. 4Каде води сето тоа?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Или, поточно, верувам дека таа не припаѓа во класата знаење, што никако не значи дека треба да се откажеме од знаењето и да му се препуштиме на мракот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во широкото срце Дедомразовско има место за секого.
„Авантурите на Дедо Мраз“
од Ристо Давчевски
(1997)
И овците и козите и дворот полн јагниња и јариња; и воловите Баљо и Сивко и кравата Белка и двата коња и мачката и кучето Шарко и крушата до авлијата и бадемите и оревите и костените во Стара Ливада, бавчите, лозјата и благотата во каците и виното во бочките и песните пеени на седенки и ората виени во широки кругови на вигната и тоа беше дома..
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Тоа што имаш криви нозе и дека малку си свиткан напред и шијата ти е втисната во широките раменици, многу не се гледа.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Седум часот. Челото на колоната ја претрча Шекарица, се спушти во широкиот трап, ја прегази рекичката и се втурна во полето на Лабаница.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Слаба и нежна, со кратко потшишана коса, облечена во широки фармерки и голем џемпер.
„Животот од една слива“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2014)
„Со вино ќе го платиме“, пеам, а жените ги фаќа некое пијанство, се отвораат во широки кругови: колца, колца на снегот.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)