Царицата и самиот цар се сториле тебдил и еден по други беа ошле кај момчето, та беа му купиле по еден зајак за како од како да му ѝ скусат зајаците, арно ама момчето било итро како некој ѓаол, тики ѝ сетило и царот и царицата, та му зело пари многу и му удрило по еден муур на буто.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Тој уште малку остана покрај девојката и потоа се врати кај момчето.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Коа видел царот, на чудо станал како да ѝ натокмит момчето пак зајаците.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
На тоа згора, го послушал царот момчето и напраил три чардаци на едно широко место, та повикал сио град, мало - големо, да гледаат сите коа ќе му 'и дават трите вреќи со лаги момчето.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Му го однесол зајакот син му од царо на царот.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Го сторил син му од царот тебдил и го пратил кај момчето да купи еден од зајаците, колку пари ќе сакат, толку ќе му даел.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Тогаш се појавуваат првите промени на телото. Кај девојчињата главно порано одошто кај момчињата.
„Јас - момчето молња“
од Јагода Михајловска Георгиева
(1989)
А за тоа што се случува кај момчето, на што се должи тој истрел, само можеше да нагаѓа, како што и Бојан од својата колиба не можеше да знае што се случува кај дедо Иван.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)