Два сина, од кои едниот веќе работел во канцеларија и шеснаесетгодишна милолика ќерка со донекаде искривено, но убаво носе, доаѓаа секој ден да му ја бакнат раката со зборовите: „bonjour, papa“.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
А она што се обидувала да го конкретизира е точното значење на тој стил.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
На пример, ги претставува своите „Белешки за ‘кампот’“ како опис на „сензибилитетот или вкусот“.389 Но она што навистина го опишувала во тој есеј е стилот на однос кон разни културни предмети.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Шампањското му наметнало расположение кон разни екстравагантности, а имено: тој решил да не оди уште дома, туку да намине кај една познаничка, Каролина Ивановна, дама, чинам со германско потекло, спрема која тој чувствувал апсолутно пријателски односи.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Во најдобар случај, токму тоа е она што успеала да го постигне Зонтаг, иако склона да го помати.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Иако Зонтаг навистина повикувала на опис и на анализа на формата, таа претпочитала да го обрати тој критички протокол и да ја нагласи потребата „подробно да се испитува формалната функција на предметното прашање“388 Но нејзината приврзаност кон формата и кон стилот требало да ја натера да ја види нужноста на еден поинаков потфат, на една херменевтика на стилот – херменевтика на „површините“ што не би била сомничава, туку описна – и да ја согледа можната важност на едно испитување на содржината на формата што би ја нагласило тематиката, односно настраната противтематика, на самиот стил.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Овие замисли водат кон разни изненадувања.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)