Според него, повлечените граници биле узурпирани, а фактот што немало „независна македонска држава“, според Еванс, не бил резултат на отсуството на македонскиот патриотизам туку со право може да се смета дека е тоа „една од грешките или лапсусите на историјата“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Исто така ја забележал и македонската освестеност, „која оди подалеку од локалниот патриотизам“ и дека нивните тежнеења се „насочени кон слободна и обединета Македонија“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Заедничката карактеристика на уметниците од КоБрА е нивната тенденција кон слободна експресија на себеси, преку директна и сетилна интеракција со светот, демонстрирана во начинот на кој тие ги обработуваа сликите и ги комбинираа материјалите. Margina #21 [1995] | okno.mk 111
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Восхитот на КоБрА уметниците кон свежината на детската визија предизвика богата непосредна соработка меѓу нив и децата.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Естетика-Еротика: Сирови, ексцитирани, ориентирани кон слободна љубов.
Марихуана, ЛСД, рок.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Став: Мирољубиви, идеалистични.
Интелектуално гледиште: Сезнајковци, анти-интелектуални.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Кон ова ќе истакне дека нивниот македонизам, не се вештачки“ тоа е природно, спонтано и длабоко всадено чувство кое почнало уште во детството, како и сите други патриотизми “и чувство кое“ оди подалеку од локалниот патриотизам“ и дека нивните тежнења се “насочени кон слободна и обединета Македонија“.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“
од Тодор Чепреганов
(2001)
Албанија не ги подотвори границите, не го искористи историскиот момент да се отвори кон слободна Европа. Таа уште повеќе се затвори.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)