Нивниот најнов мини-ЛП “Five Dollar Bob’s Mock Cooter Stew” претставува еден шокантен grunge пандан на потегот кој своевремено The Byrds го направија со албумот “Sweetheart of tehe Rodeo”.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Конструкцијата на потезите во вакви ситуации се гради врз основа на неисцрпната креативна енергија.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
Шифрантот Петар Иваз беше на своето место. Сега бев јас на потег.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Нели и јас а и Катерина, како и сите ние, ѝ припаѓавме на неброената толпа што ѝ робуваше на познатата навика: да се одложува повлекувањето на потегот што води кон добивката.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Нели густирањето е една од битните особини на нашето битисување.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Му го читам изненадувањето, оти јас не бев на потег, а сака тоа, колку само сака да ми го рече, ама не дозволувам: ја вртам клепсидрата со видлива енергичност што значи потег и протест и најсетне и простотија и простор во кој има смисла да продолжи играта, граматиката на чутуранга во која бројот на играчите е ограничен на четворица, но се гледа тој е веќе триплициран и нужно е однапред да се договори редот, правилата.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Под мишка ги носам белите листови на предавството и строгите правила на играта збран како копец: ми трпнат прстите, ги стегам индигата со план да се победи зимата во срцето, веритигинозниот синдром и сета светска иронија.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Отпосле ќе прашаат кој е на потег, ама јас веќе сум подзаборавил на играта, сум ја нарамил пушката, излезен сум во дворот и тргам на чкрапецот кон секаде: дум дум дум!
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Синчето не се предава: го повторува прашањето илјадапати, не дозволува поука, се дрзнува да допраша.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)