Завревија многумина. некој нешто извикуваа, по улицата под куќата потекоа коли што се растропаа по камењето како Свети Илија по небото да оди.
„Будалетинки“
од Мето Јовановски
(1973)
Дури потоа сетив дека и натаму со прстите го стискам памукчето за бришење на шминката и ги слушнав одново брановите од езерото како шлапкаат под куќата долу.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Џипот свири под куќа, му работи моторот и свири.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Бандо стрчна кај командирот и почна да го моли, да го запира да не ја рушат, но командирот го оттурна и му свика: „А од каде ќе минат камионите?“ „Здола под куќава”, им рече Бандо, „плитко е езерото...“
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Чинам излези на чардак и гледај, гледај надвор, под куќата, ама ништо да ми засенее, да ми се преметне.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
И ги посадивме на јуријата, под куќа. Сета јурија ја исполнивме дури до реката.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Крпам така, а под куќата Чако припнува, корне. На кого лае толку, си велам и излегувам да ѕирнам.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Некој го удира со камен или со клоца и кучето со квичење бега под куќа. 194
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Кога ќе се стемни, можеш и од под куќа да им го наслушуваш чешањето на луѓето. 78
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Повеќе за одење, отколку за враќање, вели Јон и се оддалечува надолу, ми се губи под куќата.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Гледам во гумното, а оздола од под куќа, ете го Јон, човекот мој. Наближува и се смее.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)