Процесот во откривањето на криминалот со луѓе и прифаќањето на странците, како и нивната ресоцијализација и враќање во матичните земји, што се одвиваше според утврдени стандарди, го водеше Ема Ендековска.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Тоа ќе се случи и со Татковото третирање, според утврдениот поредок со Камилски, на зборот табиет, табиетлија, преземен од турскиот јазик (со арапско потекло) tabiat, tabiatli, присутен во балканските јазици со значење на нарав, ќуд, природа, карактер, обичај, навика.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Откако Татко, реферирајќи за овие зборови, му ги изложи основните податоци, за нивното присуство и попатни лексички и семантички метаморфози на балканските јазици, надоврзувајќи се со претходно третираните поими (ајде-јаваш, јаничар, зандана, кадија...), со кои беше во голема мера претставено владеењето на Османската Империја, рече: Отсекогаш владеењето најмногу зависело од табиетот на врвниот владетел, отколку од институциите под него.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Според написот, Калифија-Рајс и партнерот, Мет, се запознале кога обајцата сѐ уште биле жени и лезбејки.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
„Утрата ни се одвиваат според утврдена рутина“, започнува Калифија Рајс, „што би ја препознал секој родител што има дете кои си бара многу“.457
Војс го најавува своето Квир-издание со програмско заглавие на насловната: „Не викај нѐ геј“.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но, во воведната реченица се настојува дека нема разлика поради ваквата разлика.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Наднасловот на написот го резимира она што го прави баш настрано семејството на Калифија Рајс: „Двајца татковци со една разлика: Ниеден од нас не се родил како машко“.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во написот со недвосмислен наслов „Семејни вредности“, Калифија-Рајс (претходно писателката лезбејка Пет Калифија) даде приказ на настраното родителство во кој ја нагласи неговата лишеност од настраност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)