Културната организација на дејството во нашето општество им приредува на таквите изведувачи нешта што би можеле да се замислат како лирски мигови – мошне кратки, минливи мигови на пресудна напнатост, дел од секунда во кој сѐ неизвесно стои на тенка жица.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Играчот што прима додавање кога е во положба да постигне поен, застанатиот со палката пред кого е решавачко нафрлање, пејачот кој во миг на целосна сценска и слуховна изложеност зема здив пред да ја отпее долгоочекуваната висока нота: сите тие се своевидни акциски јунаци, кои треба да настапат под притисок, при висок ризик, видливо, јавно, во една неповторлива пригода, кога им се заканува лично понижување.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И едните и другите се мошне драматични.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И едните и другите приредби подразбираат значителни искушенија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но, тоа го прават под мошне посебни условишто создаваат специфично машко кодирање на нивната активност – како кога настапуваат во својство на спортисти или акциски јунаци или политичари.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Џон Бергер тоа го срочил во славна формула: „мажите постапуваат, а жените настапуваат“.286
Мажите, се разбира, изведуваат во јавност и понекогаш може да изведуваат без услужливост кон жените и без да фрлаат сомнеж врз своите машки акредитиви.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Според тој закон, според таа структура на значење, правењето е обродено како машко, а изведувањето е обродено како женско.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)