американски (прид.) - филм (имн.)

Економиката на филмските средства пред Ворхол не ја наоѓаме во американскиот филм, барем не толку радикална...
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Тој никогаш не губеше време за релативизирање или пак за рушење на холивудските митови (во митологијата на американскиот филм, не постои вредност која не е успешно пародирана), и од неговите изјави, и уште попрво, од неговиот однос кон протагонистите, можеме да го видиме респектот кон холивудската традиција, особено кон системот на ѕвездите.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Веќе кон­статиравме дека 98 Margina #15-16 [1995] | okno.mk Ворхол е иконографски, па и идеолошки силно национално обележен; но неговата естетика пред сè е европска.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Ворхол создаде особена митологија собирајќи ги претставниците на њујоршката алтернативна сцена под еден кров.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Американскиот филм, како производ на најизразна цивилизациска форма, најјасно се декларираше како бихејвиористички.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Овие минималистички експери­менти редуцирајќи ги сите класични филм­ски изразни средства, ја отвораат перцеп­цијата на гледачот за суптилните промени и релации, недостапни при примена на класичните изразни средства и класично структуираниот филмски јазик.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Што значи да се биде граѓанин во модерна демократска смисла попрво ќе научиме од пар американски филмови отколку од целата хрватска литература, вклучувајќи ги тука и сите ликови на Крлежа.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
И навистина, не само што Хичкоковите американски филмови добиваа сѐ поширока публика, тие во секој поглед беа и полични и позрели, поосмислени и пооригинални, повешто направени и посериозни дела од сите оние што ги создаде во „зрелото доба”.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
А баш тука филмот се става на хартија.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Не сметате ли дека тоа е 132 Margina #22 [1995] | okno.mk чудно?
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Единствено прифатливо извинување за постојаното глорифицирање на филмовите од англискиот период во однос на оние од американскиот е носталгијата, иако дури и таа станува досадна. •Дали сметате дека американскиот филм и денес е најзначајна кинематографија на светот? • Да, бидејќи го опфаќа целиот свет.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Во меѓувреме, накратко го учев занаетот на американскиот филм.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Би можеле да се наоѓаме исто така и во некоја хотелска соба во Лондон, или било каде на друго место.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Многу сме индиферентни спрема нив“ на еден од ликовите од пиесата „Ова не е американски филм“.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Целата улица беше затната од автомобили, кои се паркираа поткачени на тротоарите и од лево и од десно на сокачето, а од нив излегуваа господа во костуми и капути до под колена, како од американски филм.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Ама, новава мода да се снимаат погреби, почнувајќи од комеморација па преку разделбата во капела и она најстрашното, кога како во американски филм се спушта ковчегот во земјата, навистина не можам да го разберам.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Од тоа време, во нашите спомени останаа руските и американските филмови кои ги гледавме во киното „Балкан“, а за Мајка остана значаен мигот кога за прв пат си ја облече кафеавата бунда, подарок од татко ѝ, дваесет години откако ја минавме границата...
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Не сум посебно заинтересиран за психолошката нарација во смисла на 20 век, од која произлегува создавањето на еден типичен американски филм.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Дури со својот избор на актерите за СТОМАКОТ... Гринавеј не ја следи ембрионалната симболика на американскиот филм, кадешто секој негативен лик мора да биде грд.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Хичкок: Градина на задоволството беше обична нарачка, но во него влијанието на американскиот филм беше очигледно.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Лондонскиот Daily Expres издаде статија за овој филм под наслов „Најдобар американски филм снимен во Англија”.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Кафеаната Јамајка беше последниот Хичкоков англиски филм, иако Хичкок често навраќаше во Англија заради снимање на екстериери за американските филмови.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Личи на американски филм.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Имаат едно дете, Патриша, која играла во многу американски филмови на својот татко. œœ Надолница (Downhill), 1927 г. œœ Несигурна доблест (Easy Virtue), 1927 г.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Се обидувам да си се оправдам – едноставно сум „навлечен“ од нон-стоп гледање американски филмови.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Некогаш, многу посурови и бескруполозни во својот отпор.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
И зошто во дизниевскиот цртан.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Тогаш, нормално е, просечниот гледач да очекува дека во еден просечен американски филм од жарнот акција, драма, хорор или научна фантастика, во некој кадар, ќе го здогледа откриеното или полускриеното знаме на USA.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Го има само уште во телефонските говорници во американските филмови, каде што типчиња со слаба меморија, за еден единствен број, кинат страница од цела населба.
„Три напред три назад“ од Јовица Ивановски (2004)
Својот The End, како што пишува на крајот на секој американски филм...“
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)