А баш тука филмот се става на хартија.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Единствено прифатливо извинување за постојаното глорифицирање на филмовите од англискиот период во однос на оние од американскиот е носталгијата, иако дури и таа станува досадна. •Дали сметате дека американскиот филм и денес е најзначајна кинематографија на светот? • Да, бидејќи го опфаќа целиот свет.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Се прашувам и ден-денес.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Хичкок: „Претпоставувам дека поради тоа и постои извесна носталгија, посебно во Англија, за мојот англиски период на творење.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
алфред хичкок (втор дел) Распространето е мислењето на критиката дека Хичкоковото „зрело доба” му припаѓа на англискиот период, дека почна со Човекот што премногу знаеше (1934), а заврши со Госпоѓата што исчезнува (1938) - значи, пред самото негово заминување во Америка.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)