Како втора опсервација, забележете дека тоталитетот од сите лингвистички ентитети, односно, самата текстуалност, е структурирана според една бинарна опозиција.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Како прво, забележете дека деконструкцијата е некаква операција што се применува на некој текст, или, поопшто, колекција од лингвистички ентитети (реченици, слики, итн.) структурирани според некоја бинарна опозиција.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ние немаме ниеден јазик - никаква синтакса ниту речник - кој би ѝ бил туѓ на оваа историја (на метафизика); не можеме да изговориме ниту еден единствен деструктивен став кој веќе не се вовлекол во формата, логиката, И имплицитните поставки на токму она што сака да го оспори.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ова може да се согледа доколку се спојат две опсервации.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Преку ова двојно, И прецизно раслоено (стратификувано), поместено И поместувачко, писмо, ние исто така мораме да го одбележиме интервалот помеѓу инверзијата, која го снижува она што било возвишено, И нападното појавување на еден нов “концепт”, концепт кој повеќе не може да биде, И никогаш не би можел да биде вклучен во претходниот режим.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Поимот на Џорџ Сорос отуѓена другост (заснована на бинарни опозиции што кријат хиерархија) отстапува пред поимот за разлики, којшто не ги афирмира централизираните истости, туку децентрализираната заедница - уште еден постмодерен парадокс.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
„Деконструкцијата” на бинарната опозиција затоа не е поништување на сите вредности или разлики; таа е обид да се следат фините, снажни последици на разликите што веќе делуваат во илузијата за бинарна опозиција.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Кој е машкиот геј-повик во исказот Ritorna vincitor!?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Одговорот нѐ води настрана од класните асоцијации на операта и чекор поблизу до сознанието како стилот на извиков е кодиран за род и сексуалност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Веќе знаеме на кој начин спортовите се општествено обележани како мажествени, додека изведбените уметности се општествено обележани како женствени: сето тоа има врска со конкретната општествена кодираност на постапувањето наспроти настапувањето, на борбата наспроти изведбата, на активноста без сценарио наспроти активноста според сценарио, акцијата наспроти играњето улоги – и, поконкретно, со конвенционалните, поларизирани родови вредности и значења што им се припишуваат на тие дихотомии според една строга, бинарна опозиција меѓу мажественоста и женственоста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во случајот со сопранската арија има да се додаде уште понешто, неколку дополнителни размисли што можеби ќе помогнат да се објасни зошто шефовите на државите обично не упатуваат на Ritorna vincitor! кога си ги испраќаат репрезентациите на олимписките игри и кога на стадионите навиваат за нив (макар што победославниот војнички марш од Аида навистина се пушта, па дури и се пее, на европските фудбалски натпревари).
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)