Предава во Уметничката школа во Франкфурт, сѐ додека 1933 нацистите не го отпуштиле, по што се сели во Берлин. 1932-33 настанува првиот од деветте триптиси: Заминување. 1937 емигрира во Амстердам. 1938 - десет изложби во Њујорк; предавање во Лондон при отворањето на изложбата Германска уметност на 20-иот век, замислена како протест против германската политика спрема уметноста.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
И политиката е уметност, можеби највисока и најсеопфатна што постои, а ние, ние коишто ја обликуваме модерната германска политика притоа се чувствуваме како уметници пред одговорна задача, од суровата материја на масата да ја направиме цврстата и оформена творба на народот.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Треба да се има предвид дека германските аналитичари биле "попрагматични" од британските.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Во таква ситуација, пипалата на германската политика на убедување на балканските држави за пристапување кон силите на Оската бележела успех.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)