Весниците го фалеа тој изум: таа кондензирана пареа – објаснуваа – спречува работниците, на врвот од воздушната структура, да ја видат бездната под нив; а тоа ја спречува вртоглавицата.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
„Животно!“ извикав бесно, „сакаш ли да те удрам со камшикот?“, но веднаш се сетив дека е туѓинец, дека не знам од каде е, и дека доброволно ми помага, кога сите други ме оставија на цедило.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Од сите нив излегуваше густа пареа која, малку по малку, формира облак кој рееше неподвижен, не поместувајќи се ни нагоре ни надолу, а во внатрешноста на тој голем памучен чадор, ние и понатаму продолжувавме да работиме.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Но веднаш потоа застанаа исправено, долгоноги, додека од телото им избиваше густа пареа.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Продолжуваа, сепак, се немаше каде. Дишеа густа пареа.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)