Тука се потпираме врз размислувањата на при крајот на 1991 год. трагично починатиот теоретичар на телематичното дружење Vilem Flusser, којшто во својата расправа Дигитален изглед запишал: „Авантурата на очовечувањето, со нас, стапува во нов период.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Бидејќи, ако говориме за „дигитален изглед“, тогаш мораме да го следиме баш него и ниеден друг.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Алтернативните светови со дигитален изглед се некаква кулминација на тој немир.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
И токму тоа е тематизираниот „дигитален изглед“: сите уметнички облици ќе станат, преку дигитализацијата, егзактни научни дисциплини и така нема да можеме повеќе да ги разликуваме од науката. 114 Margina #19-20 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Токму со нивна помош модерната наука и техника ја поттикнаа индустриската револуција и на крајот на краиштата и дигиталниот изглед.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
На оваа точка овие вртоглави размислувања го погодуваат „дигиталниот изглед“ и си дозволуваме да земеме здив, за да го прегледаме преодениот пат.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Имено, ако навистина сè лаже, тогаш е сè дигитален изглед - и тоа не само синтетичка слика на компјутерскиот екран, туку и оваа машина за пишување, прстите што чукаат по неа, и со тие прсти изразените мисли - што значи дека станува зборот навидум неважен.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Во таканаречената компјутерска уметност веќе сега е видливо следното: колку што е поубав дигиталниот изглед, толку пореални и постварни се проектираните алтернативни светови.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
И токму тоа е овде тематизираниот „дигитален изглед“: сите уметнички форми ќе станат, со дигитализацијата, егзактни научни дисциплини и веќе нема да можеме да ги разликуваме од науката.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Токму врз тие поставки современата наука и техника ја побудија индустриската револуција и на крајот го создадоа дигиталниот изглед.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Алтернативните светови со својот дигитален изглед само се кулминација на тој немир.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
На таа точка тие вртоглави размислувања доаѓаат до “дигиталниот изглед”.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Во тнр. компјутерска уметност веќе сега можеме да утврдиме дека колку е поубав дигиталниот изглед толку пореални и постварни се пројоцираните алтернативни светови.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Доколку навистина сите нè залажува, тогаш сè е дигитален изглед, и тоа не само синтетичката слика на екранот на компјутерот, туку исто така и машината за чукање, прстите што типкаат врз неа, и со тие прсти изразените мисли - што значи дека зборот станува неважен.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)