Меѓутоа, “Набргу тоа стана начин на живот: ТИ И ЈАС, ЈАС И ТИ...
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Оваа позиција делумно ја одредува Michael O Pray: “...
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Кога зборува за природата како за еден поединец, Спиноза потполно јасно го концептуализира 38 okno.mk она што денес глобалистичката екологија го зема за свој слоган: мавтање на крила на пеперутка во Кина може да ги афицира „нашето“ тело и свеста која мора да перципира сè што се случува во „нашето“ тело, за да произведе идеја за таа телесна афекција, идеја која ќе ја смали или зголеми нејзината сила.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Додека Декарт се впишува во долгата традиција мислители коишто човека сакаа да го направат господар на природата, Спиноза опстојуваше на тоа дека „нашето“ тело е нејзин безгранично малечок дел којшто сосема е зависен од неа.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
А ти, како гледач, ем се мочаш од смеење ем истураш очи од плачење.165
Ова намерно вкрстување на трагичниот и на комичниот жанр е вкоренето, како што во цитираното интервју забележа Нил Бартлет, во долгите традиции на машката геј-култура, вклучително и во дрег-изведбата, која послужила да се канонизираат, чуваат и обновуваат тие традиции.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Поминувајќи го поголемиот дел од животот на Островот, потекнувајќи од граѓанско семејство со долга традиција, згора на тоа хомосексуално определен, Џарман го живее сиот тој постиндустриски хаос.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Додека Изабел потекнуваше од просечно француско семејство, Бертран беше од старо аристократско семејство со долга традиција, а неговиот дедо бил гроф.
„Животот од една слива“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2014)