Приказна за татко што го исфрла сина си на улица или се откажува од него или за татко што сплеткари против сина си или му ја планира смртта; настан во кој син го удира татка си; приказна за син што се обидува да го убие татка си: самото спомнување на вакви сценарија е доволно да потсети на познатите сижеа од европската книжевност и култура – а да не зборуваме за фројдовската психоанализа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Разликите се преломни, а нивните последици се видливи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во таа смисла, Курциус го смета маниризмот за "константа на европската книжевност", "една комплементарна појава за класиките на било кое време".
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Штом ќе си го поставите тоа прашање, не треба премногу да размислувате.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во своите (за книжевно-историското истражување на маниризмот) преломни истражувања (поглавјето за маниризам во Европската книжевност и латинскиот среден век, 1953.) Курциус предлага изразот маниризам да се одбере за сите „книжевни тенденции спротивставени на класиката, без оглед на тоа дали ѝ претходат на некоја класика, или ја следат или се временски синхрони“.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
За подготовката на овој темат (што продолжува) користевме делови од две книги на Хок: Светот како лавиринт (1957) и Маниризмот во литературата - алхемијата на јазикот и езотеричната вештина на комбинирање (прилози за споредбената историја на европските книжевности, 1959).
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)