Во текот на предавањето минатата година на Универзитетот Колумбија, Сузуки рече дека постои разлика помеѓу источното и европското мислење, дека во европската мисла нештата се гледаат така да се условуваат едно од друго и да имаат последици, додека во источната мисла ова согледување на причините и последиците не е нагласено, туку човекот се идентификува со она што е овде и сега.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Ете зошто денес, единствениот начин на вклучување во европската мисла лежи во ревизијата на марксистичкото искуство, дури и по цена да станете површен плагијатор на европската интелектуална мода или да појдете надвор од секој дискурс - т.е. да се претворите во куче.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Всушност, тој застанува на една од страните во спорот меѓу двете идеи за нацијата кој по француската револуција ја подели европската мисла.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Иако Гутов ни одблизу не е секташ или изолационист, марксистичката мисла е вредна по тоа што таа школа на европската мисла беше единствена за Русија во 20 век.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
За жал, европската мисла создаде уверување дека она што навистина се случува, како на пр. ненадејното кивање и слушање, не е длабоко.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)